zaterdag 21 december 2013

Uitdaging # 57

Hier is onze 57e uitdaging alweer! Meteen de laatste van dit jaar. Wat gaat de tijd toch snel.
Deze uitdaging stopt op 2 januari 19.00 uur
_______________

De prijzen worden ditmaal gesponsord door:
1e prijs 

2e prijs
3e prijs
Deze keer hebben we geen schets maar alleen een thema. Ons thema is
Kerst/oud en nieuw

Dit zijn de voorbeeld kaarten van 


  Anneke





Elise

Hennie

Ik hoop dat jullie ook dit keer weer gezellig meedoen!


Lees eerst heel goed de voorwaarden, voordat je aan een kaart begint!
1. Maak een kaart naar aanleiding van de opdracht en/of sketch .
2. Je bent vrij om te gebruiken wat je wilt, als de sketch maar precies klopt, dus niet gaan spiegelen.
3. Wordt volger van dit blog en laat even een korte reactie achter als je kaart klaar is.
3. Plaats je kaart op deze blog met een directe link naar deze kaart op jou blog.
Dus niet naar je gehele blog!
4. Plaats het logo van "kaartenuitdagingen" op je blog met de link naar deze blog.
(Deze staat rechtsboven in de hoek.)
5. Plaats altijd een Nederlandse tekst erbij! Kaarten met Engelse teksten doen niet mee aan de wedstrijd.
6. Je mag je kaart ook met andere uitdagingen combineren.
7. Je mag maar 1x deelnemen per uitdaging.



____________________________________________________






Veel plezier en succes!
Uitdaging 57

4 opmerkingen:

  1. Mooie kaarten dames, en weer een super leuke uitdaging. liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het team heeft weer leuke voobeelden gemaakt. Een leuke uitdaging weer. IK heb mijn kaartje er bij gezet. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb net mijn kaartje geplaatst en ik wil iedereen van NKU een fijne jaarwisseling wensen en een gelukkig nieuwjaar.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je een reactie achterlaten, dat zou ik erg leuk vinden!