maandag 30 december 2013

Kaart n.a.v. een sketch!

Het is weer maandag en vandaag ben ik weer aan de beurt voor een kaart naar aanleiding van een sketch. Deze keer misschien wel een heel eenvoudige sketch, maar zie het dan maar als een CAS-sketch. En je kan hem natuurlijk net zo vol maken als je zelf wil, je kan er in principe alle kanten mee op. Dacht ik ruim een week geleden oh een kaartje borduren dat gaat me nooit lukken en zie hieronder, ja ja ik kan het ook hoor, niet te geloven. En moet bekennen het is voor de afwisseling nog leuk ook om te doen. Je weet vind je de sketch wel leuk, sla hem met een gerust hart op op je computer en wie weet komt die ooit nog van pas. Wens iedereen een hele fijne jaarwisseling toe!
Liefs van Anita


en hier mijn uitwerking

4 opmerkingen:

Hier kun je een reactie achterlaten, dat zou ik erg leuk vinden!