maandag 2 december 2013

Kaart n.a.v. een sketch!

Het is weer maandag en weer tijd voor een kaartje naar aanleiding van een sketch. Deze keer is het weer mijn beurt en heb onderstaande sketch en kaartje gemaakt. Het was weer een feestje om mijn kaartje te maken, al mijn kistjes om me heen en verder helemaal niets dan alleen maar ontspannen met het maken van een kaartje, echt genieten. Mocht je de sketch leuk vinden, je weet sla hem met een gerust hart op op je computer en wie weet komt die ooit van pas. Wil iedereen een hele fijne maandag toewensen.

Liefs van Anita


en dit is mijn kaartje n.a.v. de sketch

2 opmerkingen:

  1. Hallo Anita, wat een prachtig kaartje met een leuke sketch, super mooi papier....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk, leuk, leuk. Geweldig mooi gemaakt.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je een reactie achterlaten, dat zou ik erg leuk vinden!