dinsdag 10 december 2013

Creatiedag

Hallo lieve bloggers,
Ook vandaag heb ik voor jullie weer een leuke creatie en net als vorige week van Inge. Deze week laat ze ons een mini tasje met portefeuille en notitie boekje.

Oh oh wat een prachtige set Inge.

Het lijkt me leuk om ook weer eens iets van anderen te kunnen laten zien, dus heb je nou zelf ook een leuke of juist super handige creatie die je graag met anderen wilt delen, stuur mij dan even een mailtje. Dan zorg ik ervoor dat het geplaatst gaat worden.
heleen1969@live.nl

Tot volgende week!

5 opmerkingen:

  1. Hehe :) Wat leuk dat jullie mijn creatie geplaatst hebben. Ben nog niet zolang met de hobby bezig, maar vind het ontzettend leuk. Van kaarten maken tot cadeautjes maken , zolang ik maar papier, lijm, schaar en mijn Big Shot in de buurt heb kan er mij niks gebeuren :D

    Lieve groet
    Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Belíssimo projeto, muito delicado, maravilhoso. Beijo.

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je een reactie achterlaten, dat zou ik erg leuk vinden!