dinsdag 17 december 2013

Creatiedag

Dag lieve bloggertjes,
Nog even en dan is het jaar alweer voorbij, wat gaat het toch weer hard allemaal. Maar ook deze week heb ik weer een leuke creatie van Inge voor jullie.
Dit keer laat ze ons een bureauorganiser met bijhorend notepad houdertje zien.

Dank je wel Inge dat je ook deze geweldige creatie met ons wilde delen.

Het lijkt me leuk om ook weer eens iets van anderen te kunnen laten zien, dus heb je nou zelf ook een leuke of juist super handige creatie die je graag met anderen wilt delen, stuur mij dan even een mailtje. Dan zorg ik ervoor dat het geplaatst gaat worden.
heleen1969@live.nl

Tot volgende week!

2 opmerkingen:

  1. Hehe, dank je wel voor het plaatsen van mijn creatie. Na de drukte van de feestdagen en met mijn pas-vandaag-aangekochte score-pal, zal ik nog wel wat leuke dingen maken.

    Grtjs Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ziet er erg leuk en mooi uit!! echt een topper! vast hele fijne feestdagen toegewenst door corry

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je een reactie achterlaten, dat zou ik erg leuk vinden!