woensdag 11 december 2013

Kinderkaart van de week!

Het is vandaag weer tijd voor de Kinderkaart van de week. Heb al een aantal kaartjes binnengekregen en echt zo leuk om ze in mijn mailbox aan te treffen, wat een creatief talent is er toch onder de kinderen, helemaal super. Maar ik zal het niet te lang maken want wie oh wie heeft deze keer De Kinderkaart van de week gemaakt, nou dat zal ik je vertellen. Ik kreeg een aantal weken geleden een mailtje van Carla, de trotse oma van Jens, met een prachtig kaartje en daarom wordt jouw kaartje hier in het zonnetje gezet Jens. Ik vind hem zo supermooi gemaakt en dan te weten dat je nog maar 4 jaar bent, je bent een natuurtalentje. Als je oma nou vraagt om mij een mailtje (anita2@live.nl) te sturen dan zend ik je een leuke digi toe zodat je die heerlijk kunt gaan inkleuren en wie weet daarmee wel weer een prachtig kaartje maken, ben benieuwd of ik die ook nog een keer in mijn mailbox ga vinden. Jens ik vind je kaartje helemaal toppie.


Ben je tussen de 4 en 14 jaar en wil je ook een keertje de titel Kinderkaart van de week krijgen en je kaartje of creatie hier op het blog geplaatst zien, stuur (of je mama, oma, papa, opa ....) dan je kaart of creatie naar mijn mailadres Anita2@live.nl en wie weet staat jouw pronkstuk hier eerdaags te pronken op het blog. Ben helemaal benieuwd wat voor moois ik ga vinden in mijn mailbox. En gaan jullie iets moois maken ..... ik kijk er naar uit!

3 opmerkingen:

  1. Wat een lief kaartje, mooi gemaakt hoor. Ziet er ook erg lekker uit. liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ben ik trots op onze kleine (grote) jongen.
    Hij gaat het super vinden dat zijn kaartje op de computer te zien is.
    Bedankt.
    Groetjes
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jens, proficiat met je mooie kaart ! Ik kan me voorstellen dat oma Carla trots op je is.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je een reactie achterlaten, dat zou ik erg leuk vinden!