woensdag 25 december 2013

Kinderkaart van de week!

Het is vandaag eerste kerstdag maar ook weer tijd voor de Kinderkaart van de week. Helemaal leuk om regelmatig schitterende kaartjes in mijn mailbox aan te treffen van de prachtigste kinderkaarten, wat een talent zeg, echt genieten. Kreeg ook van trotse oma Rosina een kaartje gemaild van haar kleindochter Britt, en kijk nou zelf hoe mooi die is, geweldig toch. Britt ik vind je kaart schitterend, wat een plaatje, je verdient dan zeker ook de titel Kinderkaart van de week. Wil oma of jijzelf mij een mailtje sturen (Anita2@live.nl), dan zal ik je een leuke digi toesturen waar je weer een mooie kaart mee kan maken en hoop dat je nog een keer meedoet. Helemaal leuk.

Britt (9 jaar)


Ben je tussen de 4 en 14 jaar en wil je ook een keertje de titel Kinderkaart van de week krijgen en je kaartje of creatie hier op het blog geplaatst zien, stuur (of je mama, oma, papa, opa ....) dan je kaart of creatie naar mijn mailadres Anita2@live.nl en wie weet staat jouw pronkstuk hier eerdaags te pronken op het blog. Ben helemaal benieuwd wat voor moois ik ga vinden in mijn mailbox. En gaan jullie iets moois maken ..... ik kijk er naar uit!

2 opmerkingen:

  1. Wat is Oma trots op deze lieve kleindochter....deze kaart heeft ze bij mij gemaakt voor de verjaardag van haar schooljuf....bedankt dat jullie die hier plaatsen Ik stuur dit leuke berichtje naar haar toe...

    hele fijne kerstdagen nog
    groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Britt, heel mooi gemaakt. Je juf vond h'm vast ook heel mooi.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je een reactie achterlaten, dat zou ik erg leuk vinden!