dinsdag 3 december 2013

Creatiedag

Hallo lieve allemaal,
Daar zijn we weer met alweer een nieuwe creatiedag. Deze week heb ik voor jullie een creatie van Inge. Ze wil heel graag dit geweldige theeboekje met ons delen.


Wat is ie schattig geworden hè. Inge dank je wel!

Het lijkt me leuk om ook weer eens iets van anderen te kunnen laten zien, dus heb je nou zelf ook een leuke of juist super handige creatie die je graag met anderen wilt delen, stuur mij dan even een mailtje. Dan zorg ik ervoor dat het geplaatst gaat worden.
heleen1969@live.nl

Tot volgende week!

1 opmerking:

  1. Leuk dat jullie mijn theeboekje hebben geplaatst. helemaal niet moeilijk om te maken en je tovert zo een glimlach op het gezicht van de ontvanger.

    Grtjs Inge

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je een reactie achterlaten, dat zou ik erg leuk vinden!