vrijdag 31 mei 2013

Winnaars #43


DE WINNAARS!!!




Iedereen heel erg bedankt voor de moeite voor het maken van al die mooie kaarten!


De gastdesigner die ik voor de volgende uitdaging heb uitgekozen is:



__________________________________

De top 3 van uitdaging .....

1e plaats: Bea

 

2e plaats: Marianne


3e plaats: Josje
Don photo don275_zpsacbd51ee.png


Gefeliciteerd!!! Nemen jullie even contact met me op, dan kunnen
de prijsjes jullie kant uit komen.
Vergeet niet jullie badges mee te nemen die op de blog staat. (rechts op ´t blog)
Voor je prijs te innen, heb je een week, daarna gaat de prijs naar de volgende uitdaging.

Ik hoop dat jullie morgen,
weer ALLEMAAL gezellig meedoen!!


10 opmerkingen:

  1. Bea, Marianne en Josje van harte gefeliciteerd wat hebben jullie schitterende creaties gemaakt I LOVE IT.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Iedereen gefeliciteerd, mooie kaarten zijn het ☼

    Een gezellig (knutsel)weekend gewenst ☺
    Lieve grtjsss Erica xox
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd dames met jullie schitterende kaartjes, helemaal super voor jullie.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke verrassing dat mijn kaart is gekozen. Ik ben heel erg blij met mijn tweede plaats. Dankjewel DT. En de andere twee dames ook proficiat.
    Ik ga meteen even mailen!
    xxx Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. gefeliciteerd dames! prachtig top 3.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd dames! Jullie hebben echt prachtige kaarten gemaakt.
    Lieve groetjes, Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Proficiat dames. Stuk voor stuk, prachtige kaarten.

    Groetjes Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaarten .
    Gefeliciteerd allemaal
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd dames met jullie prachtige kaartjes, leuk voor jullie.
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. gefeliciteerd met jullie winnende kaarten
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je een reactie achterlaten, dat zou ik erg leuk vinden!