zaterdag 18 mei 2013

Uitdaging #43




Vandaag een heel nieuw begin!
Vandaag een nieuwe frisse start met een nieuw team een nieuwe lay-out.
2 teams!! met 2 hele leuke toepasselijke teamnamen.
We hebben in ons team een prijsje verloot wie de beste namen had verzonnen voor de 2 teams.
Zelf heb ik natuurlijk uiteindelijk de beslissing genomen en de namen voor de 2 team zijn:

team 1 ROOD-WIT-BLAUW
team 2 ORANJE BOVEN

Nou toepasselijker voor een Nederlandse Kaartenuitdagingen blog kan niet of wel?

We starten dus vandaag met 2 teams, 3 nieuwe DT-ers; Anita Cindy en Jolanda.
Van harte welkom dames!
Als jullie nieuwsgierig zijn over wie en wat ze zijn,
kijk dan even bij de pagina DT-leden hier bovenaan het blog.

We hebben ook 2 gast-designers die 3 maanden gezellig meedoen!
Dus we kiezen nu een per team 1 gastdesigner voor 3 maanden.
Anneke en Wilma zullen t/m 17 aug. meedoen.
Vanaf 7 september worden er weer 2 nieuwe gastdesigners gekozen.
Ook jullie heel veel plezier en succes!

En dan nu onze 43e uitdaging alweer.



Deze uitdaging stopt op donderdag 30 mei  19.00u!

_______________

De prijzen worden ditmaal gesponsord door:

1e prijs:
 een cadeaubon van 10 euro uit onze webshop

2e prijs:
gratis paperpad (6x6) naar keuze incl. portokosten
of een kortingscode van 7,50


3e prijs:




Lees eerst heel goed de voorwaarden, voordat je aan een kaart begint!
1. Maak een kaart naar aanleiding van de opdracht en/of sketch .
2. Je bent vrij om te gebruiken wat je wilt, als de sketch maar precies klopt, dus niet gaan spiegelen.
3. Wordt volger van dit blog en laat even een korte reactie achter als je kaart klaar is.
3. Plaats je kaart op deze blog met een directe link naar deze kaart op jou blog.
Dus niet naar je gehele blog!
4. Plaats het logo van "kaartenuitdagingen" op je blog met de link naar deze blog.
(Deze staat rechtsboven in de hoek.)
5. Plaats altijd een Nederlandse tekst erbij! Kaarten met engelse teksten doen niet mee aan de wedtrijd.
6. Je mag je kaart ook met andere uitdagingen combineren.
7. Je mag maar 1x deelnemen per uitdaging.
dus precies aan de sketch houden!!!

**********

Heleen vandaag de eer naar jou, want jij zal de aftrap geven met je nieuwe team.

Vandaag zal starten:

OPDRACHT:

Geen thema, maar alleen een schets dit keer:


Gastdesigner éénmaal: Aartje


Gastdesigner voor 3 maanden : Anneke





Elise


Heleen


Liesbeth


Inge


Jolanda de J


Hennie

___________________________________________________________





________________________________________________________


Heel veel plezier en succes allemaal!

Groetjes  Heleen en Judith

21 opmerkingen:

  1. Complimenten aan Judith voor de mooie blogout, aan Elise voor haar inspiratie, aan Heleen mijn nieuwe teamleidster en mijn andere collega's waar ik bijzonder trots op ben.
    Fijn weekend allemaal, hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw gave kaarten team oranje boven !top werk!
    Dank jullie wel.
    Liefs Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke schets en mooie DT kaarten. Ik ga kijken of ik een kaart kan maken met deze schets.
    xxx Marianne MW

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk om de andere uitwerkingen van de sketch te zien. Persoonlijk vond ik hem niet zo makkelijk, maar jullie uitwerkingen zijn prachtig. Leuk dat ik een keer gastdesigner mocht zijn.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er weer TOP uit Judith de vernieuwde layout, en veel succes voor iedereen die mee gaat doen. En zet hem op nieuwe collega's.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk zo met die nieuwe layout Judith! En gave kaarten zijn er gemaakt hoor door het team.
    Lieve groetjes, Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele leuke skechts en aan de nieuwe DTers zeg ik heel veel succes.

    Liefs van Joalnda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw wat een schitterende voorbeeldkaarten hebben jullie gemaakt teammaatjes, ik vind ze stuk voor stuk prachtig. Super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schitterende kaartjes zeg !!
    Helemaal super.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi bedankt voor de leuke opdracht ik heb mijn kaart erbij geplaatst
    Groetjes Rebecca

    BeantwoordenVerwijderen
  11. prachtige kaarten zijn er gemaakt met die sketch.
    erg mooi!! veel succes Designer Team.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  12. De voorbeeld kaarten zien er prachtig uit,
    en ik ga er over nadenken!!!!!!!!
    groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige voorbeeldkaarten....

    Heel veel succes met het nieuwe team, maar dat komt wel goed...

    Groetjes,

    Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie voorbeeldkaarten

    Ik doe ook een keer mee ik heb het nu pas een beetje door met de link hahaha.

    Gr jolanda roelofs

    BeantwoordenVerwijderen
  15. uuuuhhh.... wat een geweldig sponsor voor deze uitdaging..
    ik doe mee !

    gr Djyoti

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een mooie voorbeelden zijn er gemaakt en ook de andere crea's die al ingezonden zijn super hoor ben weer beneiuwd
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Super bedankt voor de onwijs leuk uitdaging en de mooie voorbeelkaartjes. Mijn kaart heb ik er ook net bijgezet. Was leuk om aan mee te doen. Bedankt.
    Groetjes Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie voorbeeld kaarten dame,s,ik heb mijn kaartje ook geplaatst.
    Gr Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat zijn er weer supermooie voorbeeldkaarten gemaakt. Ik vond het ook een hele leuke sketch. Mijn kaartje staat erbij.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  20. I was curious if you ever thought of changing the page layout of your website?

    Its very well written; I love what youve got to say. But maybe you could a little more in the way of content
    so people could connect with it better. Youve got an awful lot of text for
    only having one or two images. Maybe you could space it out better?


    Feel free to surf to my blog post :: cellulite treatment reviews

    BeantwoordenVerwijderen
  21. heel mooie voorbeelden zijn er gemaakt ik heb zojuist mijn kaartje ook geplaatst groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je een reactie achterlaten, dat zou ik erg leuk vinden!