zaterdag 4 mei 2013

Uitdaging #42



En dan nu onze 42e uitdaging alweer.


Deze uitdaging stopt op donderdag 16 mei 19.00u!

_______________

De prijzen worden ditmaal gesponsord door:

1e prijs: Marianne Design

2e prijs: Peppercus Design
 
3e prijs: Hobbyschuurke



Lees eerst heel goed de voorwaarden, voordat je aan een kaart begint!
1. Maak een kaart naar aanleiding van de opdracht en/of sketch .
2. Je bent vrij om te gebruiken wat je wilt, als de sketch maar precies klopt, dus niet gaan spiegelen.
3. Wordt volger van dit blog en laat even een korte reactie achter als je kaart klaar is.
3. Plaats je kaart op deze blog met een directe link naar deze kaart op jou blog.
Dus niet naar je gehele blog!
4. Plaats het logo van "kaartenuitdagingen" op je blog met de link naar deze blog.
(Deze staat rechtsboven in de hoek.)
5. Plaats altijd een Nederlandse tekst erbij! Kaarten met engelse teksten doen niet mee aan de wedtrijd.
6. Je mag je kaart ook met andere uitdagingen combineren.
7. Je mag maar 1x deelnemen per uitdaging.
dus precies aan de sketch houden!!!

**********

OPDRACHT: sketch en vlinders!
Gemaakt door Marianne:


Gastdesigner : Fenneke



Marianne


Heleen


Liesbeth


Marga


Marjan


Inge


Jolanda


Hennie
 
Elise
___________________________________________________________




________________________________________________________


Heel veel plezier en succes allemaal!

Groetjes Judith

10 opmerkingen:

  1. Het zijn stuk voor stuk plaatjes meiden!
    We kunnen weer trots zijn op elkaar.
    Lieve groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie voorbeelden meiden.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw wat een supermooie voorbeelden hebben jullie weer gemaakt, ik vind ze stuk voor stuk prachtig, helemaal toppie weer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie sketch en prachtige voorbeelden

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jullie hebben weer schitterende kaarten gemaakt en met weer een geweldige sketch.

    Liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige voorbeeldkaarten. En wat een geweldige sketch!

    En het thema: Vlinders... Ik ben dol op vlinders...

    Groetjes,

    Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie voorbeeldkaarten zijn er gemaakt.
    Doe voor het eerst mee met de een uitdaging op deze site kwam hem laatst tegen en vind het hier erg mooi dus dacht ik laat ik ook eens mee doen.
    Mijn kaart staat erbij, vond het leuk om hem te maken
    groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb mijn kaartje ook toegevoegd, wat een geweldige sketch was dit zeg. Mijn complimenten...

    Waarschijnlijk ga ik er nog wel een keer een kaartje mee maken.

    Fijne avond nog.

    Groetjes, Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige voorbeeldkaarten en een leuke sketch.
    Mijn kaart staat er bij en is met veel plezier gemaakt.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie voorbeeld kaarten ik heb mijn kaart er ook weer bijgezet Bedankt Marianne voor de mooie schets.
    Leafs Tietje.

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je een reactie achterlaten, dat zou ik erg leuk vinden!