donderdag 23 mei 2013

Inspiratiedag

De aankomende weken laat ik jullie kaarten zien, met spullen die
je bij onze nieuwe sponsor Josephiena kunt krijgen.
 
Deze keer heb ik een kaart gemaakt voor iemand die ziek is.
 
Deze leuke chipboard tekst BETERSCHAP is maar liefst 11 x 3,5 cm.
Je kunt hem nog heel leuk bewerken met een perlen pen,
maar dat laat ik een volgende keer wel zien.
Nu heb ik hem onbewerkt op deze kaart bewerkt.

 
De metalen hoeken zijn ook van Josephiena.

Deze kaart heb ik bewerkt met een speciaal schuurmatje.
Je scheurt de randen en embossed de kaart.
Daarna ga jke met dit schuurmatje er overheen.
Dan krijg je dit leuke witte effect. 
Dit is het schuurmatje 

 
Als laatste heb ik nog knoopjes op de kaart heb verwerkt.
Deze kan je per 15 stuks bij Josephiena kopen.
Mooi zijn ze he?

 
Ik hoop dat jullie deze inspiratie kunnen gebruiken.
 
Groeten Judith
 

6 opmerkingen:

  1. Het embossen en schuren wil ik ook nog eens proberen, het geeft zo een leuk effect! Heb je het plaatje zelf ingekleurd? Echt prach-tig gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel leuk kaartje, Judith.
    Leuk effect door het te schuren.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook nog maar eventjes hier. Prachtig kaartje Judith en wat een leuke spulletjes zijn dat.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige beterschap kaart.
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wowwwww moooi kaartje Judith. Groetjes marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi effect geeft dit.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je een reactie achterlaten, dat zou ik erg leuk vinden!