woensdag 15 mei 2013

Duodag # 16

Goedemorgen allemaal,
 
Het is weer Duodag vandaag.
Dit keer hebben Marga en ik een borduurkaart gemaakt.
Eén van mijn favoriete knutsel-bezigheden, maar ik doe het eigenlijk te weinig.
Leuk dus om nu eens te 'moeten' voor een Duodag-uitdaging.
 
Marga
Gebruikte materialen :
Papier: paars/ lila /wit
Paars/ lila garen
Strassteentjes
Knipvel bloemen
Glitterstickervel voor de hoekjes en randjes
Marianne mal
 
Marjan

Gebruikte materialen :
Garen : Mettler poly sheen multi 9921
Cutting & Embossingmal 6002/0124 van Joycrafts (hoekjes)
Distress inkt voor het inkleuren van Edwin en beïnkten van de randen
Plakstenen van Art Talent
Lint met stippen van Boekenvoordeel
 
Zo hebben wij weer laten zien hoe verschillend kaartjes worden met
een zelfde borduurpatroon.
 
Groetjes en tot de volgende Duodag, Marjan

10 opmerkingen:

  1. Heel mooi gedaan deze kaarten meiden.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie kaarten, zien er alle twee super uit.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterende kaarten en zo mooi geborduurd,
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. erg mooi weer allebei, geborduurde kaartjes blijven leuk om te doen en mooi om te zien, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. nou meisjes dit ziet er wonderschoon uit,borduren vind ik altijd al mooi dus dit is genieten!!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. prachtig borduurwerk dames:0)
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig! Ik vind het prachtig maar heb er zelf het geduld niet voor om te borduren.
    Lieve groetjes, Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super gedaan allebei,grt. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterende kaartjes Marga en Marjan, ze zijn prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je een reactie achterlaten, dat zou ik erg leuk vinden!