vrijdag 3 mei 2013

Winnaar #41 + kinderuitdaging


DE WINNAARS!!!



Allereerst begin ik met de kinderuitdaging.
Helaas hebben er te weinig deelnemers meegedaan om een prijsje weg te geven.
Jullie mogen me mailen voor een digistempel.
Hopelijk zijn er de volgende keer wat meer deelnemers.
______________________

Iedereen heel erg bedankt voor de moeite voor het maken van al die mooie kaarten!
Rood - wit - blauw


De gastdesigner die ik voor de volgende uitdaging heb uitgekozen is: Aartje



__________________________________

De top 3 van uitdaging .....

1e plaats: Marcella

 

2e plaats:Lia


3e plaats: Lisbeth



Gefeliciteerd!!! Nemen jullie even contact met me op, dan kunnen
de prijsjes jullie kant uit komen.
Vergeet niet jullie badges mee te nemen die op de blog staat. (rechts op ´t blog)
Voor je prijs te innen, heb je een week, daarna gaat de prijs naar de volgende uitdaging.

Ik hoop dat jullie morgen,
weer ALLEMAAL gezellig meedoen!!


7 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd Marcella, Lia en Lisbeth met jullie gewonnen kaarten, ze zijn prachtig!
    Groetjes Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd dames, het zijn dan ook schitterende kaarten, helemaal tof.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Judith,
    ik ben 2 dagen weg geweest en zag nu dat mijn kaart met Beatrix de 2e plaats heeft behaald met de challenge! Dat is leuk thuiskomen!!
    Ik ben er echt blij mee dat hij zo goed in de smaak viel.
    Groetjes,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat jullie mij uitgezocht hebben als gastdesigner. Ga een mailtje sturen.
    Alle andere dames gefeliciteerd met jullie prijs.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo
    Waaaahhh wat leuk .bedankt
    En andere dames gefeliciteerd .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd dames, het zijn allemaal prachtige kaarten.

    Groetjes,

    Natasja

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je een reactie achterlaten, dat zou ik erg leuk vinden!