vrijdag 17 mei 2013

Winnaars #42


DE WINNAARS!!!




Iedereen heel erg bedankt voor de moeite voor het maken van al die mooie kaarten!
De winnaars zijn al bekent!


__________________________________

De top 3 van uitdaging .....

1e plaats: Nans



 
2e plaats: Yvonne


3e plaats: Carolien
lief 1



Gefeliciteerd!!! Nemen jullie even contact met me op, dan kunnen
de prijsjes jullie kant uit komen.
Vergeet niet jullie badges mee te nemen die op de blog staat. (rechts op ´t blog)
Voor je prijs te innen, heb je een week, daarna gaat de prijs naar de volgende uitdaging.

Ik hoop dat jullie morgen weer ALLEMAAL gezellig meedoen!!
 
Vanaf vanavond de nieuwe lay-out met de nieuwe Team leden,
Morgen starten we met het eerste team.


8 opmerkingen:

  1. Wow, ik ben tweede geworden. Daar ben ik blij mee. Nans en Carolien ook gefeliciteerd. Ik neem gelijk even contact op met jullie.

    Groet van Yvonne Rijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. van harte gefeliciteerd dames met jullie mooie winnende kaarten, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zie juist dat ik de wedstrijd gewonnen heb. Heel erg bedankt. Ik stuur dadelijk een mailtje. Ook gefeliciteerd aan de andere dames.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. woww zie ik dat ik 3de ben geworden met mijn kaart. Ben er blij mee!!!!
    Yvonne en Nans ook gefeliciteerd!!!

    Groetjes Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd dames met jullie prijzen, ze zijn ook schitterend alle drie.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd dames, de kaarten zijn prachtig!

    Groetjes,

    Natasja

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je een reactie achterlaten, dat zou ik erg leuk vinden!