dinsdag 7 mei 2013

Creatiedag

Hoi allemaal,

Het is weer dinsdag en dus weer tijd voor de creatiedag bij NKU.
Natuurlijk heb ik weer een super leuke voor jullie!
Dit idee is van onze Jolanda.
Dit is toch super gaaf! Gepimpte fotolijstjes! Niet moeilijk maar wel erg leuk ook om aan iemand kado te doen.

 Nu ben ik hier een beetje door de creaties heen aan het raken dus heb je nou zelf ook nog een leuke creatie die je hier wilt laten zien, dan mag je mij een mailtje sturen (heleen1969@live.nl) en dan zorg ik ervoor dat hij geplaatst gaat worden.

Tot volgende week!

2 opmerkingen:

  1. Ziet er weer helemaal super uit dit, prachtig en wat een leuk idee.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk gemaakt. Heel apart en super mooi
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je een reactie achterlaten, dat zou ik erg leuk vinden!