vrijdag 15 februari 2013

Winnaars Uitdaging 36


DE WINNAARS!!!




Iedereen heel erg bedankt voor de moeite voor het maken van al die mooie kaarten!

 

De gastdesigner die ik voor de volgende uitdaging heb uitgekozen is: Marcella


__________________________________

De top 3 van uitdaging 36.....

1e plaats: Claudia

2e plaats:Anita



3e plaats: Alinda



Gefeliciteerd!!! Nemen jullie even contact met me op, dan kunnen
de prijsjes jullie kant uit komen.
Vergeet niet jullie badges mee te nemen die op de blog staat. (rechts op ´t blog)
Voor je prijs te innen, heb je een week, daarna gaat de prijs naar de volgende uitdaging.

Ik hoop dat jullie morgen,
weer ALLEMAAL gezellig meedoen!!


10 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd allemaal, wat een mooie kaarten.
    liefs Fenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd allemaal, het zijn prachtige kaarten!

    Groetjes, Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. van harte gefeliciteerd met jullie prachtige winnende kaarten en Marcella met het gastdesignerschap, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met jullie winnende kaarten. Ze zijn stuk voor stuk erg mooi!

    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat is dit nu toch weer superleuk, zie ik dat mijn kaartje de tweede plaats heeft gehaald, wat een supergaaf begin van het weekend, heel erg bedankt dames, ik ben er helemaal blij mee. Stuur straks een mail.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh ja en de andere dames natuurlijk ook gefeliciteerd, zou ik dat toch helemaal door mijn enthousiasme vergeten.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd dames.Super mooi allemaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dames alle drie Gefeliciteerd
    Leuk dat ik gast designer mag zijn .bedankt .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk, mijn kaartje is eerst. Nooit gedacht dat ik de top 3 zou behalen. Ben er heel blij mee.
    Ook proficiat aan de andere winnaars.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je een reactie achterlaten, dat zou ik erg leuk vinden!