vrijdag 1 februari 2013

Winnaars uitdaging 35


DE WINNAARS!!! 
&
KINDERUITDAGING


Het lijkt wel of we stteds meer deelnemers krijgen,
helemaal tegek!!
Vandaag ons record bereikt. Dit jaar begint goed!
Iedereen heel erg bedankt voor de moeite voor het maken van al die mooie kaarten!

Allereerst de kaarten van de kinderen.
top 3

nummer 1 Esmee


nummer 2 Joran


nummer 3 Thijs


_____________________________________________

Dan nu door naar onze winnaars van de volwassen.

De gastdesigner die ik voor de volgende uitdaging heb uitgekozen is: Annemarie



__________________________________

De top 3 van uitdaging 33.....

1e plaats: Carla

2e plaats:Natasja



3e plaats: Wies



Gefeliciteerd!!! Nemen jullie even contact met me op, dan kunnen
de prijsjes jullie kant uit komen.
Vergeet niet jullie badges mee te nemen die op de blog staat. (rechters op ´t blog)
Voor je prijs te innen, heb je een week, daarna gaat de prijs naar de volgende uitdaging.

Ik hoop dat jullie morgen,
weer ALLEMAAL gezellig meedoen!!


9 opmerkingen:

  1. Net keek ik nog even op de NKU en zag dat ik in de derde plaats sta in de top 3. Een leuke verrassing.
    Alle andere winnaars ook van harte gefeliciteerd!
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  2. van harte gefeliciteerd voor de top 3 winnaars met jullie mooie kaarten, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd allemaal.Zijn ook topkaarten.
    Gr. Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd allemaal met prachtige kaarten. Tof voor jullie.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat super Thijs in de prijzen!!!!

    Dank je wel..

    Groetjes hanneke
    moeder thijs ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke verrassing, ik heb de eerste prijs gewonnen.
    Ontzettend bedankt dames. Mijn dag kan niet meer stuk.
    Aan de andere winnaars ook mijn felicitaties.
    En ik wil iedereen ook nog bedanken met de gelukwensen.
    Fijn weekend.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk dat mijn kaartje 2e is geworden..... Bedankt voor de felicitaties!

    De andere winnaars ook gefeliciteerd!

    En de kinderen ook, wat een prachtige kaarten!

    Groetjes, Natasja

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je een reactie achterlaten, dat zou ik erg leuk vinden!