dinsdag 26 februari 2013

Creatiedag

Hallo lieve bloggers,

Vandaag voor onze creatiedag weer iets heel bijzonders. Iets wat bijna niemand meer gebruikt tegenwoordig, maar wel ontzettend leuk!
Een typemachine. Rianne Timmers heeft hem gemaakt en was er zo trots op dat ze dit graag met ons en met jullie wilde delen.


Nou Rianne ik vind hem echt super gaaf geworden en kan me voorstellen dat je je leuke typemachine hier wilde laten zien.
Dank je wel Rianne!

Heb je nou zelf ook nog een leuke creatie (geen kaart want die mag je naar Elise sturen) die je hier wilt laten zien, dan mag je mij een mailtje sturen (heleen1969@live.nl) en dan zorg ik ervoor dat hij geplaatst gaat worden.

Tot volgende week!

10 opmerkingen:

  1. Heel mooi gedaan
    Lieve groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is zeker supergaaf zeg !! Zou een hele mooie surprise zijn, maar ik zou m niet openmaken hoor ! Bang dat ie kapot zou gaan.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. schitterend wat is dit mooooooooooooooooooooooi
    wat zal dat een werk zijn geweest om zoiets te maken
    het ziet er echt suuuuuuuuper gaaf uit

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is dit mooi, en het lijkt zo echt, je zult er veel werk aan besteed hebben. Maar het is een toppertje
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. jeetje hier zal zeker veel werk in zitten maar het is wel een pronkstuk geworden!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een werk lijkt me dat, maar dan heb je ook wat, erg mooi, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. dit is leuk om te zien en alle volgers bedankt voor jullie reactie .
    Natuurlijk ben ik hier trots op het heeft me twee middagen gekost.
    groetjes Rianne
    .

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat is een geweldig werkstuk. wow. Dat zegt genoeg.
    Succes er mee.
    Gr Leny

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je een reactie achterlaten, dat zou ik erg leuk vinden!