dinsdag 12 februari 2013

Creatiedag

Vandaag heb ik een heel ander soort creatie voor jullie, namelijk een keer niet van papier maar van vilt.
Ineke heeft ze gemaakt en gewoon met de stansen van Marianne Design.
Wat schattig zo in die sneeuw, vinden jullie ook niet?
Ineke super bedankt dat je je geweldig leuke vogeltjes met ons hebt willen delen en wie weet heb je enkele mensen kunnen inspireren.

Heb je nou zelf ook nog een leuke creatie (geen kaart want die mag je naar Elise sturen) die je hier wilt laten zien, dan mag je mij een mailtje sturen (heleen1969@live.nl) en dan zorg ik ervoor dat hij geplaatst gaat worden.

Tot volgende week!

7 opmerkingen:

  1. wat een schattige vogelhartjes Ineke, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind ze superschattig Heleen, zo lief die vogeltjes in een hartje van dat vilt. Top weer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat beeldig die hartjes en de vogeltjes in de hartjes zijn prachtig
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Supermooie en vrolijke vogelhartjes.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterende hartjes, en een superidee!

    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat mooi gemaakt Inke. groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. leuk, dankjewel voor jullie reacties!
    groetjes ineke

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je een reactie achterlaten, dat zou ik erg leuk vinden!