dinsdag 5 februari 2013

Creatiedag

Vandaag mat onze creatiedag laat ik jullie een thee/servetten box zien. 
Hij is gemaakt door Monique.
Is hij niet enig!!! 
Nog wat kleine details.
En hieronder nog een bijpassend kaartje.
Monique wat een super creatie heb je ervan gemaakt.
Bedankt!

Heb je nou zelf ook nog een leuke creatie (geen kaart want die mag je naar Elise sturen) die je hier wilt laten zien, dan mag je mij een mailtje sturen (heleen1969@live.nl) en dan zorg ik ervoor dat hij geplaatst gaat worden.

Tot volgende week!

8 opmerkingen:

  1. Wat is dit mooi geworden, dit is ook echt een leuk cadeautje om weg te geven.

    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is dat geweldig gemaakt, en zo mooi en zeer zeker handig. Heel leuk voor een cadeautje.
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. super, wat een leuke crea, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. schitterend zeg is daar ook een patroon van te koop of verkrijg baar ! bedankt alvast grt jans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. He dat is leuk!!
    Leuk idee voor een cadeautje!
    En mijn complimenten, hij is mooi gemaakt!

    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw wat schitterend Heleen, ik vind het prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi gemaakt hoor, wat een leuk kadootje om te krijgen
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je een reactie achterlaten, dat zou ik erg leuk vinden!