zaterdag 16 februari 2013

Uitdaging #37



En dan nu onze e uitdaging alweer.


Deze uitdaging stopt op donderdag 19.00u!

_______________

De prijzen worden ditmaal gesponsord door:


1e prijs: Scrapparadijs
 
2e prijs: Kettingkast

 
3e prijs: KICO



Lees eerst heel goed de voorwaarden, voordat je aan een kaart begint!
1. Maak een kaart naar aanleiding van de opdracht en/of sketch .
2. Je bent vrij om te gebruiken wat je wilt, als de sketch maar precies klopt, dus niet gaan spiegelen.
3. Wordt volger van dit blog en laat even een korte reactie achter als je kaart klaar is.
3. Plaats je kaart op deze blog met een directe link naar deze kaart op jou blog.
Dus niet naar je gehele blog!
4. Plaats het logo van "kaartenuitdagingen" op je blog met de link naar deze blog.
(Deze staat rechtsboven in de hoek.)
5. Plaats altijd een Nederlandse tekst erbij! Kaarten met engelse teksten doen niet mee aan de wedtrijd.
6. Je mag je kaart ook met andere uitdagingen combineren.
7. Je mag maar 1x deelnemen per uitdaging.
dus precies aan de sketch houden!!!

**********

OPDRACHT:

SKETCH van Inge met het thema BLOEMEN
Let erop dat er een Nederlandse tekst bij komt!





Gastdesigner : Annemarie




Judith


Elise


Marianne


Heleen


Liesbeth


Marga


Marjan


Inge


Jolanda


Hennie
___________________________________________________________




________________________________________________________


Heel veel plezier en succes allemaal!

Groetjes Judith

17 opmerkingen:

  1. Collega's, ik ben er stil van, wat zijn ze mooi!
    Inge jij krijgt de roem hoor, jij bent hier toch "de schuld" van.
    Lieve groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaarten zijn dit, meiden.
    Lieve groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaarten zijn er gemaakt met deze sketch.
    Ik vond het erg leuk om gast-designer te zijn!
    Groeten Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke mooie verschillende uitvoeringen weer, zijn we trots op ons team of niet?
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een leuke voorbeeldkaarten van al die leuke vrolijke bloemen, even zien of het me nog gaat leukken, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heeft Inge een schitterende sketch gemaakt en dan de voorbeeldkaarten ze zijn allemaal zo supermooi, ik vind het top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterende kaarten en wat een leuke sketch.
    gr. Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele mooie voorbeeldkaarten en een toffe sketch.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke uitdaging. Mooie tijdsinvulling voor weer iets nieuws in afwachting van het WK schaatsen.
    Fijne zondag allemaal.
    gr Leny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat mooie voorbeeldkaarten. Het is dan ook een leuke uitdaging.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heb juist mijn kaartje geplaatst. Was een hele toffe sketch.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ik doe mee ..
    En leuke uitdaging.

    xxx Djyoti

    BeantwoordenVerwijderen
  13. mijn kaartje staat er ook weer bij, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige kaarten hebben jullie gemaakt.Ik vind deze best een moeilijke dus die heeft me tot vandaag liggen aanstaren.het is me nog net op tijd gelukt. Echt een uitdaging.
    Groetjes Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oeps mijn ingezonden kaart had geen tekst. Heb er nog wat aan veranderd en nu is er een plekje vrijgekomen voor de tekst,Sorry !
    Ik heb hem nu opnieuw geplaatst.
    Alvast bedankt voor alle leuke reactie,s.
    Fijn om te lezen.

    Groetjes Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke schets om te maken en hele mooie voorbeeld kaarten dame,s.
    Gr Ria

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je een reactie achterlaten, dat zou ik erg leuk vinden!