zaterdag 2 februari 2013

Uitdaging #36



En dan nu onze e uitdaging alweer.


Deze uitdaging stopt op donderdag 19.00u!

_______________

De prijzen worden ditmaal gesponsord door:

1e prijs: Marianne Design



2e prijs: Peppercus-design

3e prijs: Hobbyschuurke



Lees eerst heel goed de voorwaarden, voordat je aan een kaart begint!
1. Maak een kaart naar aanleiding van de opdracht en/of sketch .
2. Je bent vrij om te gebruiken wat je wilt, als de sketch maar precies klopt, dus niet gaan spiegelen.
3. Wordt volger van dit blog en laat even een korte reactie achter als je kaart klaar is.
3. Plaats je kaart op deze blog met een directe link naar deze kaart op jou blog.
Dus niet naar je gehele blog!
4. Plaats het logo van "kaartenuitdagingen" op je blog met de link naar deze blog.
(Deze staat rechtsboven in de hoek.)
5. Plaats altijd een Nederlandse tekst erbij! Kaarten met engelse teksten doen niet mee aan de wedtrijd.
6. Je mag je kaart ook met andere uitdagingen combineren.
7. Je mag maar 1x deelnemen per uitdaging.
dus precies aan de sketch houden!!!

**********

OPDRACHT:

Een sketch, gemaakt door Liesbeth, met als thema dit keer:
Valentijn


Gastdesigner : Ina


Judith

Elise


Marianne


Heleen

Liesbeth


Marga


Marjan


Inge


Jolanda


Hennie:



___________________________________________________________




_____ ____ _______________________________________________

LET ER DUS OP!! ER MOET EEN NEDERLANDSE TEKST OPZITTEN!
anders doet hij helaas niet mee aan de prijzen.

Heel veel plezier en succes allemaal!

Groetjes Judith

24 opmerkingen:

  1. Prachtige voorbeeldkaarten zijn er weer gemaakt. En de sketch is super. Ik ga zeker meedoen.

    Fijn weekend.
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een echte uitdaging en super mooie voorbeeldkaarten
    Liefs Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een talent in ons team, complimenten collega's!
    Lieve groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie voorbeelden meiden.
    Fijn weekend en groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een plaatjes van kaartje dames, ik ga mijn best weer doen om mee te doen hoor, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterende kaarten hebben jullie gemaakt dames en ga zeker meedoen.

    Fijn weekend en liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke sketch heeft Liesbeth gemaakt, hij staat weer op mijn lijstje. Wat een prachtige voorbeeldkaarten hebben jullie gemaakt, helemaal super weer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Weer een leuke uitdaging hier met de mooie sketch van Liesbeth , en wow wat een prachtige voorbeeldkaarten zijn er door DT gemaakt , mijn complimenten !!
    Groetjes van Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige voorbeelden zijn er weer gemaakt.... De sketch is ook super....

    Fijn weekend nog....

    Groetjes Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige kaarten hebben jullie gemaakt
    De sketch vind ik ook heel leuk.
    Ik heb net mijn kaart geplaatst
    groetjes janie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik zie op een aantal ingzonden kaarten engelse tekst. Dat mocht toch niet? De voorbeeld kaarten zijn wel allemaal in het nederlands en erg mooi. De mijne is bijna af.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Debbie, dat mag inderdaad niet. Helaas zullen deze kaarten ook niet meetellen voor de prijzen.
      goed opgelet hihi. Leuk dat je meedoet! Groetjes Judith

      Verwijderen
    2. Nou ik heb me dus rot zitten verzinnen om er iets anders op te doen dan LOVE, want dat is het eerste wat je te binnen schiet. Ik dacht, misschien dat love dus wel mag en heb ik voor niets zitten verzinnen. Vandaar dat ik het vraag.

      Verwijderen
    3. Hoi Debbie haha leuke vraag. Maar zoals je misschien al had gezien bij de voorbeelden, kun je gewoon het woord liefde gebruiken. dat is wel goed.
      Hoop dat ik je hiermee heb kunnen helpen.
      Groetjes Judith

      Verwijderen
  12. Mijn kaartje met veel plezier gemaakt, en uhhhh Liesbeth ik vind je sketch heel erg leuk.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Judith,
    Ik vond het een leuke uitdaging om met zoiets mee te doen. Ik zal het wel fout hebben gedaan, want bij het postzegelkaartje staat een rood kruisje. Ik heb alleen geen idee wat of ik heb fout gedaan.
    Maar ik vond het zonder meer erg leuk.
    gr leny

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Leny hihi, dat kruisje zie jij alleen maar, dat is voor als je je kaart zou willen verwijderen. Doe maar niet want ik vind het erg leuk dat je meedoet!
      Groeten Judith

      Verwijderen
    2. En ik maar zitten bedenken wat of ik fout had gedaan?
      Toevallig had ik een mailtje gekregen van Ans, die me vroeg , en vertelde, hoe of ik die woord verificatie moest uitzetten.
      Had er nog nooit van gehoord.
      Hoe dat vinkje er kwam ???????
      Kan dan ook nooit een mail wegkrijgen. Die letters staan zo door elkaar en de cijfers kan ik niet lezen. Maar dacht dat het aan mij lag.
      Hehehe ben ik even blij.
      gr en succes met alles,
      leny

      Verwijderen
  14. Hoi,

    Voorbeeldkaarten zijn super mooi. Leuke thema om een kaartje te maken.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heb juist mijn kaartje geplaatst.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik ga een nieuwe maken .De mijne heeft een Engelse tekst dus oeps foutje. De schets is zo leuk maak gewoon een nieuwe. Groetjes Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik was vergeten een reactiete plaatsen,dus doe ik het nu maar.
    Het was weer heel leuk om mee te doen.
    Gr Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuke schets!

    ik doe weer mee!

    groetjes Relinde

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ja het is me gelukt om op tijd de leuke schets opnieuw te gebruiken en nu zoals het moet met Nederlandse tekst.
    Met dank aan Liesbeth voor deze bijzonder mooie schets want normaal werk ik er bijna nooit mee.
    Groetjes Mia

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je een reactie achterlaten, dat zou ik erg leuk vinden!