vrijdag 20 september 2013

Winnaars #50


DE WINNAARS!!!




Iedereen heel erg bedankt voor de moeite voor het maken van al die mooie kaarten!
De winnaars zijn al bekent!


__________________________________

De top 3 van uitdaging .....

1e plaats:  Cre Bea


 
2e plaats: Tonnie

3e plaats: Ria



Gefeliciteerd!!! Nemen jullie even contact met me op, dan kunnen
de prijsjes jullie kant uit komen.
Vergeet niet jullie badges mee te nemen die op de blog staat. (rechts op ´t blog)
Voor je prijs te innen, heb je een week, daarna gaat de prijs naar de volgende uitdaging.

Ik hoop dat jullie morgen weer ALLEMAAL gezellig meedoen!!
 
 


5 opmerkingen:

  1. Dames van harte gefeliciteerd
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. OMG!! Ik heb gewonnen! Dat is mij nog nooit overkomen, tranen van geluk in de ogen momenteel. Hartelijke dank voor deze kans. Ik stuur een mailtje om de prijs de claimen.

    Veel liefs en fijn weekend iedereen.
    Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat ik op nummer drie sta.
    Ik heb ook een mailtje gestuurd.
    Gr Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Proficiat aan de winnaars!
    groetjes Ine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb vandaag mijn prijs in ontvangst mogen nemen. Super geweldig en heel veel zin om aan de slag te gaan :)

    Grtjs Inge

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je een reactie achterlaten, dat zou ik erg leuk vinden!