donderdag 12 september 2013

Inspiratiedag

Vandaag  een kaart voor inspiratie.
 
 
_____________________________________________________________
Gefeliciteerd
____________________________________________
 
 
 
Vandaag heb ik een  kaart gemaakt, met wat rustige kleuren.
Ik ben zo aan het trainen met mijn copic markers.
Ik voel gewoon dat ik de lat steeds hoger wil leggen en voel ook vooruit
gang en dat maakt me op dit moment zo gedreven!
 
 
Ik zal er ook bijschrijven welke kleuren ik heb gebruikt,
want daar vragen ook steeds meer mensen naar.
 
 
 


 
De cardstocks die ik heb gebruikt komen van Josephiana.nl
Je krijg ze in licht karton kleur, maar zoals je ziet heb ik er eentje zwart gemaakt.
Ook het woord : Gefeliciteerd komt van haar af. Ze zijn geweldig toch?

 
 
Kleuren die ik heb gebruikt:
Gezicht: E13 E11 E21 E51 E50 R20
Haren: E79 E57 E37 E34 E31 E19 E41
Kleren: R85 R83 R81 W3
Achtergrond: B93 B91 B0000
 
 
Hoop dat jullie de kaart mooi vinden.
Fijne zondag nog!!

 

8 opmerkingen:

  1. Trainen? Je hebt het al aardig onder de knie. Prachtig gekleurd. Het afdrukje vind ik helemaal geweldig.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een beeldschone kaart en het plaatje zo mooi ingekleurd. super
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig zoals je deze kaart gemaakt hebt en dat ook ingekleurd hebt. Ik vind dit echt zo goed gedaan, moet je die haren eens kijken, supermooi hoor.
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig mooi ingekleurd Judith! complimenten hoor, prachtig kaartje!
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat gaaf ingekleurd!!! Oh kon ik dat ook maar zo mooi!!! Klasse hoor!!!!
    Lieve groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi Judith. Vooral het haar heb je prachtig ingekleurd.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je kaart is prachtig en mooi ingekleurd
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je een reactie achterlaten, dat zou ik erg leuk vinden!