donderdag 19 september 2013

Inspiratiedag

 
 
 
___________________________________________________________
TRICK OR TREAT
______________________________________
 
Vandaag laat ik jullie mijn eerste Halloween kaartje zien.
Aangezien we hier thuis erg dol zijn op heksen en Halloween vond
ik het eens leuk om een echt Halloween kaartje te maken.
 
Gek genoeg hád ik niets met groen, maar ik geloof dat ik mezelf heb laten zien
dat groen toch een hele leuke uitdagende kleur is.
 
Het meisje had overigens geen schram op haar wang, die heb ik er zelf op gemaakt hihihi
 

 
 

 
 
De kleuren die ik heb gebruikt zijn:
Haren: G28 - G24 - G14 - YG05 - YG11
gezicht: E13 - E21 - E11 - E51 - E31
 
 
Ben erg benieuwd wat jullie van mijn eerste Halloween kaartje vinden.
 
 
 
 

6 opmerkingen:

  1. Heel apart maar ook heel erg mooi.
    Fijne dag, liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat is deze kaart gaaf van kleur,prachtig gemaakt!!!
    Groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super mooi gedaan! Ik vind de kleuren geweldig, eens iets anders dan het traditionele zwart,oranje en pompoenen..
    Grtjs Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg leuk kaartje Judith, Op zich vind ik het wel jammer dat we hier geen Halloween hebben. Ik hou er wel van.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je een reactie achterlaten, dat zou ik erg leuk vinden!