dinsdag 17 september 2013

Creatiedag

Hallo lieve allemaal,

Alweer een week om, wat gaat de tijd toch snel. Vandaag met de creatiedag laat ik jullie weer een leuke creatie van Thea zien. Ja Thea hebben jullie al vaker langs zien komen, maar ze maakt dan ook zulke gave dingen! Dus jullie zullen haar vast en zeker nog vaker gaan zien. Deze week heb ik jullie een heel gaaf ornament zien.

Thea heeft dit prachtige ornament gemaakt met doo-bee-pops... en nu hoor ik enkele mensen al hardop denken, wat is in de hemelsnaam nou weer doo-bee-pops. 
Ja dat dacht ik dus ook. Dus ben ik even gaan googlen voor jullie. Doo-bee-pops is een soort papier. Ken je nog die ijs-waaiertjes van vroeger? Die moest je dan open vouwen. Nou dat soort papier is dus doo-bee-pops. Je kunt het kopen in A4 formaat en je knipt de vorm uit die je hebben wilt. En het idee van dit ornament komt uit een magnolia ink.

Thea je wordt weer super bedankt voor je prachtige bijdrage.

Heb je nou zelf ook een leuke of juist super handige creatie die je graag met anderen wilt delen, stuur mij dan even een mailtje. Dan zorg ik ervoor dat het geplaatst gaat worden.
heleen1969@live.nl

Tot volgende week!

4 opmerkingen:

Hier kun je een reactie achterlaten, dat zou ik erg leuk vinden!