maandag 23 september 2013

Kaartje n.a.v. een sketch!

Zoals je misschien verleden week gezien hebt, zullen Cindy en ik voortaan om en om de kaart naar aanleiding van een sketch gaan doen op de maandag. En dit keer is het de beurt aan mijn persoontje. Heb onderstaande sketch gemaakt en naar aanleiding van de sketch een lekker fris en fruitig kaartje gemaakt. Hoop dat jullie de sketch leuk vinden en zo ja neem hem gerust mee zodat je als je een keer zin en tijd hebt er ook een kaartje mee kan maken.
 
 
en hier mijn uitwerking ervan
 
 
Ik wens jullie allemaal een fijne dag toe!
Liefs van Anita

7 opmerkingen:

  1. Wat een beeldschone kaart ,erg leuk zo via de schets
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldige leuke kaart, ik had de kaart niet herkend dat hij van jou was Anita, rood ben ik niet gewend van jou maar hij is supermooi!
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele leuke sketch Anita, en supermooi uitgewerkt.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Anita. Wat prachtig. Leuke schets en supermooi uitgewerkt. Mooie felle kleuren. Hele mooi kaart Top. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohhh Anita,
    Wat een schatje met die felle leuke kleurtjes!!
    De sketch is ook gaaf!
    xx Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, gaaf kaartje en schets, Anita!! En happy birthday!! Mijn kaart voor jou is nog even onderweg!!
    Lieve groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hele leuke kaart en wat leuk voor jouw en Cindy dat jullie om de week een kaart mogen plaatsen.
    Heb het gevoel dat jullie nu samen een beter team gaan vormen

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je een reactie achterlaten, dat zou ik erg leuk vinden!