woensdag 8 februari 2012

KINDERUITDAGING!


Dit logo mag je op je blog zetten.


1x per maand komt hier een uitdaging bij speciaal voor kinderen van 4 tot 14 jaar!
Ze hoeven geen eigen blog te hebben,
het kan ook via de blog
van mama.. of via de mail mij even de kaart doormailen.

Er wordt met de random een top 3 samengesteld!
Het is voor ons Designteam namelijk erg moeilijk gebleken om er 3 winnaars uit te halen,
aangezien het leeftijdsverschil.
De kinderen krijgen als prijsje iets van Hobbypaleis!!
de kinderen die in de top 3 komen te staan, krijgen
ieder één digitale set stempel cadeau!! Dat is toch geweldig!


Ik wil je heel erg bedanken Renate, want ik vind dit écht super!!

Wat moet je doen:
Lees eerst heel goed de voorwaarden, voordat je aan een kaart begint!
1. Maak een kaart met de opdracht die gegeven wordt. 
2. Wordt volger van dit blog en laat even een korte reactie achter als je kaart klaar is. 
3. Plaats je kaart op deze blog met een directe link naar deze kaart op jou blog.
    Dus niet naar je gehele blog!
(Mocht je zelf geen blog hebben, dan hoeft dit dit.)
4. Plaats het logo van "kinder kaarten uitdaging" op je blog met de link naar deze blog.
    (Deze staat links op dit blog.)
5. Plaats altijd een Nederlandse tekst erbij! Kaarten met engelse teksten doen niet mee aan de wedtrijd.
Mocht je nog vragen hebben, je mag me altijd mailen!

Dan start hier de uitdaging
voor alle kinderen:



De opdracht voor de  kinderuitdaging is:

MAAK EEN KAART IN DE KLEUREN
ROOD-GEEL-GROEN

(Voor ons hier in Limburg een Carnavalskaart)

Deze uitdaging eindigd op woensdag  29 febr..
Op vrijdagdag 2 maart. worden de winnaars bekend gemaakt.

Heel veel plezier allemaal!!!!

_______________________________




4 opmerkingen:

  1. wat leuk ...
    daar gaan we natuurlijk lekker voor zitten saampies ;)
    ben benieuwd naar de inzendingen

    gr patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke onderwerp voor een challenge!
    ik ga er weer zeker aan meedoen!

    Groetjes Rebekka

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mijn dochter had haar kaartje ook klaar en ik heb het zojuist gepost. Wat heeft ze er plezier in gehad.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi, zoals beloofd doe ik ook deze keer weer mee. Heb net mijn kaartje op mama's blog gepost en hier gelinkt. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je een reactie achterlaten, dat zou ik erg leuk vinden!