donderdag 16 februari 2012

INSPIRATIEDAG!

Nieuwe inspiratie door: Jolanda


 Dit kaartje heb ik gemaakt. 
Het papier wat ik gebruikt heb komt uit de kartonblokken van de Action.
 Het vogeltje is een stansje van Marianne Design, deze heb ik bewerkt met een witte gelpen. Je moet dan het vogeltje eerst uitstansen, en vervolgens embossen, ik heb hiervoor zwart karton gebruikt. Dan ga je de ge-embosde stukjes bewerken met een witte gelpen, terwijl het karton nog in het stansje zit.
 Het vogeltje vind ik zo veel mooier dan zonder de witte accenten.
 Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden . . . .

Groetjes Jolanda

13 opmerkingen:

  1. Een prachtig kaartje Jolanda en een goed idee, dat bewerken met de gelpen. Ik deed het al wel met een inktblokje, maar dat is mooi voor de fijne lijntjes. Heel leuk!

    Groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooi!!!! Die tip met die witte gelpen had ik al eens ergens gelezen en gezien, maar inderdaad op die manier is hij wel veel mooier!

    Groetjes suus

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooi kaart Jolanda, ziet er altijd leuk uit met een gelpen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi hoor Jolanda !!
    Dat zwart/wit doet het altijd goed.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er leuk uit Jolanda.

    groetjes
    Folkje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een hele mooie kaart
    En wat een goeie tip met die witte gelpen

    gr eveliene

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is een hele mooie kaart groetjes corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Bedankt voor die leuke tip. Mooie kaart geworden.
    groetjes Mariëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  9. heel mooi gedaan zo het vogeltje komt zo inderdaad beter uit je kaartje is heel gaaf grt jans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Bedankt voor deze tip! Ziet er heel mooi uit zo dat vogeltje. Prachtige kaart!!

    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauww, wat een geweldig leuk idee, zeg!! Dank je wel voor de tip hiervan!! Het vogeltje ziet er zo inderdaad veel mooier uit!! Je kaart is overigens ook prachtig!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je een reactie achterlaten, dat zou ik erg leuk vinden!