vrijdag 17 februari 2012

De winnaars van uitdaging 12!! + extra prijs

DE WINNAARS!!! 


Allereerst wil ik iedereen bedanken die deze uitdaging blog volgt!!
We krijgen erg leuke reacties!





Ik wil beginnen met onze extra prijs.

De winnaar van de EXTRA PRIJS

is geworden..........  Alinda

Neem even contact met me op, dan komt de prijs z.s.m. naar je toe.

__________________________________
Ik wil alle inzendingen van onze 12e uitdaging heel erg bedanken.

Het waren er weer boven de 35 deelnemers, begin het normaal te vinden haha
 hier dan toch een top 3!

1e plaats:  Tineke


2e plaats: Chantal

3e plaats: Marcella


Gefeliciteerd!!! Nemen jullie even contact met me op, dan kunnen
de prijsjes jullie kant uit komen.

Ik hoop dat jullie morgen,
weer ALLEMAAL gezellig meedoen!!


9 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd!!!! Wat een mooie kaarten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, super tof dat ik gewonnen heb!!
    Ik ga jullie gelijk een maitje sturen

    Groetjes Alinda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd dames!

    Lieve groetjes, Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O, wauw wat leuk
    Chantal ,Tineke en Alinda Gefeliciteerd ,

    Groetjes marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterend creaties zijn het ! Hartelijk gefeliciteerd dames ! Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Van harte met jullie prijs. Het zijn stuk voor stuk prachtige kaartjes.

    Groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wat superleuk dat ik heb gewonnen, dank jullie wel zal zo even een mailtje sturen!
    De andere dames ook GEFELICITEERD!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. gefeliciteerd!! ook voor Alinda.
    succes iedereen met de prijzen.
    groetjes dora

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je een reactie achterlaten, dat zou ik erg leuk vinden!