zaterdag 18 februari 2012

# 13e Uitdaging

En dan nu onze 13e uitdaging alweer.
Wat gaat het hard!!
Deze uitdaging stopt op donderdag  1 maart 19.00u!

Er deden weer erg veel deelnemers mee en de volgers blijven maar oplopen,
helemaal super!

Toch wil ik ook namens mijn Designleden vragen om het volgende.
Er zijn nog diversen deelnemers die hun woordverificatie aan hebben staan,
de vraag is of jullie die willen uitzetten?
Iedereen is hier natuurlijk vrij in om te doen,
maar om voor ons om reacties te geven wordt het vaak zo lastig gemaakt hierdoor.
Dus heb je graag een reactie op je kaart van ons, dan graag woordverificatie uit zetten.
Weet je niet hoe het moet? Marianne maakt even een korte uitleg, die ik hier straks bij zet.

 
Ik wil de sponsoren daarom ook nogmaals heel erg bedanken!!!

De prijzen worden ditmaal gesponsord door:




De 1e winnaar mag 3 sets uitkiezen,
de 2e winnaar 2 sets en de
3e winnaar 1 set.
In plaats van een set digistempels mogen ze ook voor een papierpakket kiezen


De voorwaarden goed eerst lezen!

1. Maak een kaart naar aanleiding van deze opdracht. 
2. Wordt volger van dit blog en laat even een korte reactie achter als je kaart klaar is. 
3. Plaats je kaart op deze blog met een directe link naar deze kaart op jou blog.
    Dus niet naar je gehele blog!
4. Plaats het logo van "kaartenuitdagingen" op je blog met de link naar deze blog.
    (Deze staat rechtsboven in de hoek.)
5. Plaats altijd een Nederlandse tekst erbij! Kaarten met alleen engelse teksten doen niet mee aan de wedstrijd.
6. De sketch mag je NIET spiegelen of veranderen, dus precies aan de sketch houden!!!


De sketch is dit keer gemaakt door: Aletta



Dit zijn de voorbeelden van het Designteam..

Aletta:

Judith:


Elise:

Marianne:

Claudia:

Heleen:

Karin:

Jolanda:

Heel veel succes maar vooral plezier!!
_________________________________________________________________


33 opmerkingen:

  1. Mooie kaarten zijn er weer gemaakt dames.
    Heel veel succes weer met de sketch, ik ben aagje.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hallo dames,

    de kaarten zien er weer geweldig uit vind het ook een super leuke sketch ga zeker proberen hieraan mee te doen.
    mis alleen nog mr. linky zodat we onze kaarten kunnen uploaden.
    fijn weekend.

    groetjes celine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige voorbeelden zijn er weer door het DT team gemaakt, ik vind het een bjoetie weer van een schets. Liefs, marion

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie voorbeelden en een prachtige sketch!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke sketch en mooie voorbeelden

    Groetjes,
    ANouk

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaartjes hoor dames DT, zo verschillend ook, leuke sketch, ik hoop dat ik er de tijd voor kan vrijmaken deze week.'gr. liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg leuke sketch
    Ik ga proberen er iets leuks van te maken
    erg leuke vb hebben jullie al gemaakt


    gr eveliene

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Dames,

    Wat een leuke en ook prachtighe uitwerkingen van de schets.

    Groetjes vanuit een besneeuwd Oostenrijk.

    Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  9. mooie kaarten zijn er gemaakt van die sketch.
    dat trouw paar is wel een schitterende stempel.
    groetjes dora

    BeantwoordenVerwijderen
  10. mooie sketch ik ben er ook meteen mee aan de slag gegaan :)

    er zijn al mooie inzendingen binnen gekomen succes dames

    gr patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. De voorbeeldkaarten zijn weer een bron van inspiratie en Aletta bedankt voor de leuke sketch

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke sketch om mee te werken en bedankt voor de mooie voorbeelden. Ik heb mijn deelname geplaatst op mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke sketch en mooie voorbeelden weer!! Dank je wel hiervoor!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. leuke voorbeelden en een leuke sketch

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zo...ook ik ben aan de slag gegaan! En heb zojuist mijn kaartje geplaatst. Dit keer een beterschapskaart met natuurlijk een auto! Mijn kaart is inmiddels verzonden naar een klein ventje dat volgens zijn moeder gek is op auto's. En hij was er erg blij mee!

    Groetjes Suus

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke sketch om mee te werken.Ik heb mijn kaart vandaag afgemaakt en staat er net op.
    Ik wil iedereen succes wensen!!
    Groetjes Simone.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hallo Allemaal!

    Ik heb mijn kaart gepost!!
    Weer een leuke sketch!!
    Succes Allemaal!

    groetjes Relinde.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik heb mijn kaartje net gepost. Ik vond het een hele leuke schets.
    Margret

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik heb mijn kaartje geplaatst, bedankt voor de leuke sketch hij was super leuk om te maken

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Nog een paar dagen voor de uitslag.... Spannend!

    Weet iemand overigens hoe de woordverificatie uit te zetten? Bij mijn blog blijkt dat er nog op te zitten. Ik zie dat het in dit bericht wel genoemd wordt, maar kan de uitleg niet vinden...

    Liefs, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Eindelijk weer eens op tijd een kaartje klaar om mee te kunnen doen, dus ik heb hem net geplaatst. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hallo,

    Ik wil graag mee doen met deze challenge, nu krijg ik het logo en de link van jullie blog niet op mijn blog.

    kan iemand mij uitleggen hoe ik dit wel voorelkaar krijg?

    Groetjes Channzeke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een leuke sketch, ik heb mijn bijdrage geplaatst.
    Groeten Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  24. erge leuke sketch . Ik heb na weken niet gefreubeld het weekend evenn mij best gedaan en ook voor jullie een bijdrage gemaakt . jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een leuke sketch.
    En wat zijn er al mooie kaarten gemaakt!!!

    Ik heb me kaart ook geplaatst.

    Groetjes Channzeke

    BeantwoordenVerwijderen
  26. De kaart staat erop. Het was een leuke sketch om mee te werken!
    groetjes Mariëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Deze keer sla ik de uitdaging over, druk met werk gehad en even weggeweest en nu weer heel druk met werk, volgende keer ben ik er weer bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Mijn kaart staat er ook op.
    Erg leuke schets.
    Groetjes jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  29. wat een leuke sketch weer en natuurlijk ook prachtige voorbeeldkaartjes hebben jullie voor ons gemaakt.
    Mijn kaartje heb ik zojuist er ook bij gezet...
    suc6 allemaal
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Leuke sketch! En wat een verschillen weer. Zo leuk om te zien!!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  31. een hele leuke sketch om er mee te werken.
    ik doe ook weer mee.....paar uur te gaan voor de sluiting. (:
    groetjes dora

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Leuke sketch, die van mij staat er ook tussen!!
    Tot de volgende keer maar weer.
    Liefs,
    Dithny

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je een reactie achterlaten, dat zou ik erg leuk vinden!