dinsdag 21 februari 2012

Ik geef de pen door aan... Inge

Vandaag gaan we een interview houden met:
Inge


Interview deelnemer:
     1. Naam:  Inge Olde Engberink
     2. Geboorteplaats: Zenderen
<    3. Geboorte jaar: 1964.                        
      4  . Gehuwd/kinderen: Al  bijna 24 jaar gelukkig getrouwd en 3 kinderen, 2 meisjes van 22 en 19 jaar en 1 jongen van bijna 16.
       5. Hobby’s: Scrappen, kaarten maken, breien , borduren, quilten, tekenen, beeldhouwen, enz, enz, als het maar creatief is
       6.  Hoeveel tijd je per week aan kaarten maken? Op maandagavond knutsel ik altijd met enkele dames, meestal ontstaan dan de ideeën voor een nieuw project. Ik mag ook heel graag op zondagochtend (vroeg) mijn ideeën uitwerken, dans slaapt iedereen hier uit.
     7.    Heb je favoriete stempels, zo ja welke?
 Magnolia vind ik erg leuk om mee te werken.
<     8. Wat vind je hier zo leuk aan?
 De diversiteit in de figuurtjes en de combinatie met de achtergrond en andere stempels uit de series.
       9.  Waarmee kleur je de stempelafdrukjes in?
 Dat ligt aan het dessinpapier wat ik gebruik, ik vind alle mediums leuk om mee te werken.
    10. Heb je een eigen blog?
Ja, www.ingescreaties.blogspot.com
    11.   Wanneer ben je hiermee begonnen?  April 2011
    12.   Bezoek je ook wel eens markten, workshops?
Ja, zo af en toe.
    13.   Hoe kom je steeds aan nieuwe inspiratie voor je kaarten?
Van andere blogs en challenges, maar ook vaak terwijl ik bezig ben met een project.
    14.   Heb je een eigen hobbykamer?
Nee, helaas niet.
    15.  Doe je nog meer met je hobby?
Ik zit in het design team van Simply Magnolia en Magnolia Cards challenges.
    16.  Wil je graag nog iets leuks kwijt?
Ik wil vanaf hier sponsoren van alle blogs eens in het zonnetje zetten, zonder hen zou het hele bloggen veel minder leuk zijn.
<   17. Zou je misschien een leuke foto willen laten zien van je hobbyplek?
Moet ik eerst eens even goed opruimen, ;o)



Bedankt Inge voor dit leuke interview!


4 opmerkingen:

  1. Heel leuk interview weer.
    Vindt vooral je geboortejaar wel leuk.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk interview ik heb het met plezier gelezen, volgens het geboorte jaar zeker een dame op leeftijd {grapje] groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb hem opnieuw aangepast, maar gek genoeg blijven de vragen 3 - 4 en 5 steeds verspringen. Gelukkig Inge ben je wel weer gewoon van het jaar 1964 en niet van 19644, zoals het eerst stond aangegeven.

    Erg leuk interview Inge, dank je wel!

    Groeten Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel leuk intervieuw, heerlijk om te lezen!!
    hé...die cijfers...haha. moet even lachen om de bovenstaande reactie.
    groetjes dora

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je een reactie achterlaten, dat zou ik erg leuk vinden!