zaterdag 18 januari 2014

Uitdaging #59

En dan nu onze   59e uitdaging alweer.
Een nieuw jaar en een nieuwe start!!

Deze uitdaging stopt op  30 jan.  19.00u!
_______________
De prijzen worden ditmaal gesponsord door:

1e prijs:

2e prijs:

3e prijs:

De sketch van vandaag, gemaakt door: Inge

Thema verjaardag!




Anneke




Hennie


Elise


Lees eerst heel goed de voorwaarden, voordat je aan een kaart begint!
1. Maak een kaart naar aanleiding van de opdracht en/of sketch .
2. Je bent vrij om te gebruiken wat je wilt, als de sketch maar precies klopt, dus niet gaan spiegelen.
3. Wordt volger van dit blog en laat even een korte reactie achter als je kaart klaar is.
3. Plaats je kaart op deze blog met een directe link naar deze kaart op jou blog.
Dus niet naar je gehele blog!
4. Plaats het logo van "kaartenuitdagingen" op je blog met de link naar deze blog.
(Deze staat rechtsboven in de hoek.)
5. Plaats altijd een Nederlandse tekst erbij! Kaarten met Engelse teksten doen niet mee aan de wedstrijd.
6. Je mag je kaart ook met andere uitdagingen combineren.
7. Je mag maar 1x deelnemen per uitdaging.


Uitdaging 59
____________________________________
____ __________________________________________________


Heel veel plezier en succes allemaal!



13 opmerkingen:

  1. Wat een leuke uitdaging weer en prachtige voorbeelden .
    ga proberen mee te doen .
    Fijn weekend
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oei, ik ben de eerste en het is de eerste keer dat ik mee doe, haha.
    Ik had vanochtend de tijd en ben toen gelijk met jullie uitdaging aan de slag gegaan. Ontzettend leuke blog hebben jullie trouwens!
    Groetjes Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke voorbeelden hebbeb jullie weer gemaakt. Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke voorbeelden, ik heb meteen een kaartje gemaakt. hoop dat jullie hem leuk vinden!
    groetjes
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hi Judith. Gisteren had ik al een kaart gemaakt met jullie schets, maar toen ik bezig was hem te plaatsen zah ik ineens, het woord BICYCLE staan op het plaatje. Oeps, foutje. Dus vanmorgen een andere gemaakt. Ik hoop, dat deze voldoet aan alle wensen. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo mijn kaartje staat er ook bij!
    Vond het een leuke sketch om na te maken.

    Groetjes Evelien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mijn kaart staat erbij hoor dames, het was een héle leuke sketch om te maken, dank je wel Inge.
    Lieve groetjes,corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ook ik heb mijn bijdrage geleverd aan deze challenge. Dank je wel Inge voor de leuke schets, die kon ik niet laten voorbij gaan :)

    Creatieve groetjes
    Inge Van Hove

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie voorbeeld kaarten dame,s.
    Ik heb mijn kaart ook geplaatst.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Voor het eerst doe ik hier mee. Wat een leuke uitdaging hebben jullie, met mooie voorbeelden. Mijn kaart heb ik net geplaatst.
    Groetjes Ismel

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Superleuke sketch. Heb mijn kaartje net geplaatst!
    Lieve groetjes, Monique
    www.crealoetje.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi . Weer een hele leuke schets. Ik zie al veel prachtige kaarten Ik heb mijn kaart ook geplaatst. Erg leuk om te maken. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie en leuke schets.
    Ik heb mijn kaartje ook geplaatst.

    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je een reactie achterlaten, dat zou ik erg leuk vinden!