zaterdag 4 januari 2014

Uitdaging 58



En dan nu onze   58e uitdaging alweer.
Een nieuw jaar en een nieuwe start!!


Deze uitdaging stopt op  16 jan.  19.00u!

_______________

De prijzen worden ditmaal gesponsord door:

1e prijs:
www.mariannedesign.nl

 

2e prijs:
 www.hobbyshoppie.nl
 
 
3e prijs:
www.peppercus-design.de


De sketch van vandaag, gemaakt door: Marga
 

geen thema



Jolanda



Marjan



Cindy



Wilma



Anita:



Judith:



Lees eerst heel goed de voorwaarden, voordat je aan een kaart begint!
1. Maak een kaart naar aanleiding van de opdracht en/of sketch .
2. Je bent vrij om te gebruiken wat je wilt, als de sketch maar precies klopt, dus niet gaan spiegelen.
3. Wordt volger van dit blog en laat even een korte reactie achter als je kaart klaar is.
3. Plaats je kaart op deze blog met een directe link naar deze kaart op jou blog.
Dus niet naar je gehele blog!
4. Plaats het logo van "kaartenuitdagingen" op je blog met de link naar deze blog.
(Deze staat rechtsboven in de hoek.)
5. Plaats altijd een Nederlandse tekst erbij! Kaarten met engelse teksten doen niet mee aan de wedtrijd.
6. Je mag je kaart ook met andere uitdagingen combineren.
7. Je mag maar 1x deelnemen per uitdaging.




< span style="color: purple;">


Heel veel plezier en succes allemaal!

10 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige schets. Wat heeft het team prachtige kaarten gemaakt. TOP. ik ga het ook proberen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke sketch zeg, en de kaarten van het team zijn weer te gek. Echt mooi

    Groeten malika

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooie voorbeelden hebben jullie weer gemaakt ik doe weer graag mee groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik doe ook weer graag mee. Leuke schets, en super mooie voorbeelden.

    Grtjs Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook ik heb het voor elkaar gekregen om het kaartje te plaatsen. Kost me toch altijd weer moeite.
    Leuke scetch.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke sketch en prachtige voorbeelden.

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hallo wat een mooie voorbeelden hebben jullie weer gemaakt.
    ik doe ook gezellig met jullie challenge mee.
    lieve groetjes Alice

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie voorbeelden dame,s.
    Ik heb mijn kaart ook geplaatst.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi dames,

    Op de valreep wil ik mijn kaartje nog mee laten doen.
    Groetjes, Ethel

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je een reactie achterlaten, dat zou ik erg leuk vinden!