dinsdag 28 januari 2014

Creatiedag

Hallo lieve allemaal,

Het is alweer de laatste dinsdag van januari en ook weer tijd voor een nieuwe creatiedag. 
Net als vorige week heb ik ook dit keer een gave creatie van onze eigen Inge.
Inge heeft een lantaarntje gemaakt.

Hij is erg gaaf geworden Inge.

Heb je nou zelf ook een leuke of juist super handige creatie die je graag met anderen wilt delen, stuur mij dan even een mailtje. Dan zorg ik ervoor dat het geplaatst gaat worden.
heleen1969@live.nl


Tot volgende week.

7 opmerkingen:

  1. Ziet er toppie uit.
    Mooi gedaan.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw super leuk en prachtig gemaakt .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi zeg!!! Heel veel werk lijkt me! Maar echt prachtig!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is super.. al lange tijd wil ik ook zo eentje maken, vraag me enkel af, of dit een malletje is waarmee je hem samenstelt of is er ergens een tutorial met stap voor stap hoe ik hem kan maken.
    Super mooie gemaakt Inge

    Grtjs Inge

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Een hele mooie tutorial hiervan staat op het blog van Stempel Einmal Eins, wel in het Duits maar met mooie foto´s erbij.

      Groetjes Inge

      Verwijderen
  5. Prachtige lantaarn. Mooi gemaakt.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je een reactie achterlaten, dat zou ik erg leuk vinden!