maandag 27 januari 2014

Kaart n.a.v. een sketch!

Het is weer maandag, dus weer tijd voor de rubriek Kaart n.a.v. een sketch, en deze keer ben ik weer aan de beurt. Weet niet wat het is maar merk dat mijn sketch niet duidelijk in beeld komt, ook al is hij op de computer haarscherp, zal wel aan blogger liggen anders zal ik het ook niet weten. Maar goed gelukkig zie je nog de lijnen dus de sketch is zichtbaar. Heb al van alles geprobeerd maar krijg het niet goed. Je weet vind je de sketch wel de moeite waard, sla hem gerust op en wie weet komt hij ooit eens van pas. Wens iedereen een hele fijne maandag toe en
liefs van Anita

de sketch


en hier mijn kaart n.a.v. de sketch


4 opmerkingen:

  1. Het is goed te zien hoor die sketch, al is die iets onscherp. Ik merk dat ik dat met de foto's heb. Je sketch heb je mooi verwerkt in deze leuke kaart, lief die kleurtjes. Dat mag ook wel in die sombere donkere dagen. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuke schetch en wat heb je er een lief kaartje mee gemaakt heel mooi stempel ook en mooi ingekleurd groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Scetch is goed te zien hoor en de kaart is erg leuk geworden.
    Mooie kleuren.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De schets is zichtbaar genoeg hoor. En wat een vrolijke kaart heb je ermee gemaakt. Zo lekker frisse kleurtjes. Doet deugt in deze donkere dagen. Keep up the good work! I love NKU

    Grtjs Inge

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je een reactie achterlaten, dat zou ik erg leuk vinden!