woensdag 8 januari 2014

Kinderkaart van de week!

Het is vandaag weer tijd voor de Kinderkaart van de week en wie oh wie zal het deze keer geworden zijn. Ik zal het snel gaan vertellen, het is het schitterende kaartje van Jelle, en trotse oma Carla heeft zijn kaartje naar mijn mailadres gestuurd. Ik hoor je misschien nu denken eh wacht eens even was het niet zo dat die een paar weken geleden ook al de Kinderkaart van de week had, maar nee nee wees gerust dat was de kaart van Jens, de andere kleinzoon van Carla. En moet je nou toch eens hieronder kijken hoe geweldig zijn kaartje is want je moet weten dat hij pas 3 jaar oud is, nou oma Carla je hebt super creatieve kleinzonen en dat hebben ze vast van jou. Jelle ik vind je kaartje zo ontzettend mooi, echt helemaal geweldig hoe je dit hebt gemaakt. Oma mag mij een mailtje sturen (anita2@live.nl) en dan zal ik een superleuke digi naar je sturen zodat je die misschien weer op een volgend kaartje kan gebruiken. Doe je nog eens gezellig mee, ik hoop van wel. Lijkt me helemaal super. En zie hier dit is het kaartje van Jelle


Ben je tussen de 4 en 14 jaar en wil je ook een keertje de titel Kinderkaart van de week krijgen en je kaartje of creatie hier op het blog geplaatst zien, stuur (of je mama, oma, papa, opa ....) dan je kaart of creatie naar mijn mailadres Anita2@live.nl en wie weet staat jouw pronkstuk hier eerdaags te pronken op het blog. Ben helemaal benieuwd wat voor moois ik ga vinden in mijn mailbox. En gaan jullie iets moois maken ..... ik kijk er naar uit!

6 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat Jelle ook met zijn kaartje in de kijker komt te staan.
    Ik kan het hem pas volgende week laten zien, maar dat doe ik zeker en vast.
    Hij gaat zelf ook heel trots zijn en dat ben ik natuurlijk ook.
    Bedankt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou Jelle, dat heb je prachtig gedaan hoor, pluim op je hoed. xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. zo jelle dat is knap heel mooi groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Proficiat aan Jelle ! Mooi gekleurd door dat manneke. Oma Carla je hebt een paar goede kunstenaars in huis :)
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi jelle nou dit heb je bijzonder mooi en vrolijk gemaakt
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je een reactie achterlaten, dat zou ik erg leuk vinden!