dinsdag 14 januari 2014

Creatiedag

Hallo lieve bloggertjes,

Het is alweer tijd voor een nieuwe creatiedag. En natuurlijk heb ik weer een hele leuke voor jullie!
Deze keer heb ik een vogelhuisje en die is gemaakt door Sietie.



Sietie hij ziet er echt super leuk uit!
 Bedankt dat je dit gave vogelhuisje met ons wilde delen.

Het lijkt me leuk om ook weer creaties van anderen te kunnen laten zien, dus heb je nou zelf ook een leuke of juist super handige creatie die je graag met anderen wilt delen, stuur mij dan even een mailtje. Dan zorg ik ervoor dat het geplaatst gaat worden.
heleen1969@live.nl
Tot volgende week!

1 opmerking:

  1. een prachtige creatie en erg leuk om te bewonderen,ziet er heel romantisch uit!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je een reactie achterlaten, dat zou ik erg leuk vinden!