maandag 10 december 2012

Kerstkaart

Voor vandaag heb ik weer een kerstkaart voor jullie.
Ik heb deze keer een stempel gebruikt van The Little Darling en hij heet Checkin it twice.
Ik vind deze stempel echt heel mooi.
De bloemen, bladeren en sterrenrand zijn allemaal van Marianne design.
De tekst staat op de tag achter het plaatje.
Voor de sneeuw gebruik ik altijd potjes sneeuw, heb vele soorten geprobeerd, maar dit is voor mij de beste. Heel veel waren gewoon geel en sneeuw moet wit zijn.
Gewoon er op smeren en laten drogen.
Hoop dat jullie de kaart leuk vinden en een fijne dag.
Groetjes Marianne






14 opmerkingen:

  1. goede morgen Marianne,
    je kaart is schitterend,heel leuk!

    groetjes Relinde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Marianne, mooi is je kaart weer geworden met een hele mooie stempel.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Marianne.
    Wat een mooie kaart weer en bedankt voor het patroon
    Leafs Tietje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is prachtig Marianne en dit is idd de mooiste sneeuw om te gebruiken.
    Mooie sketch heb je ook weer gemaakt.

    groetjes
    Folkje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is weer prachtig marianne.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart in deze warme rode tinten. Heel erg mooi.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Weer een prachtige kaart Marianne, mooie kleuren, bedankt voor het ontwerp, deze is weer mooi gemaakt....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat is ie weer gaaf!! Heel mooie kleuren. Ik vind hem echt heel mooi!!! Liefs,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Marianne
    Wat heb je er een feestelijke kerstkaart van gemaakt met die prachtige kerststerren
    Groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een prachtig kaartje Marianne, heel mooi, leuke stempel ook, helemaal eens en wat die sneeuw betreft, die gebruik ik pas sinds dit jaar, wist van het bestaan niet af, maar nog niet uit een potje, leek me zo lastig, maar als ik goed kijk ziet het er echt goed uit, toch maar overstag dan, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je een reactie achterlaten, dat zou ik erg leuk vinden!