donderdag 27 december 2012

Inspiratiedag

Hallo allemaal,
Vandaag een leuke inspiratie van onze volgster Annerieke, die een prachtige kerstkaart 
heeft gemaakt :
Kerst.....
vriendschap en liefde,
warmte en gezelligheid,
vertrouwen en geborgenheid,
.....thuis!
Deze woorden komen in mij op als ik aan kerst denk. 
En laat ik nu toevallig een kersthuis gemaakt hebben! De kaart voor mijn ouders dit jaar.
De mal heb ik een poosje geleden bij NKU gewonnen. Het is een prachtige mal, maar ik vond het erg lastig om er iets mee te doen. Nu moet ik wel zeggen dat toen ik eenmaal bezig was er wel steeds meer ideeën kwamen. 
Ik heb er een easelkaart van gemaakt, zodat hij goed blijft staan.
Hebben jullie trouwens de gordijntjes gezien :-), het zijn stukjes kant, zo schattig vind ik dat. Ik zou er bijna zelf willen wonen!
 
Groetjes Annerieke

==============================

Heb je nou ook een leuke inspiratiekaart, die je wil laten zien op de Inspiratiedag, stuur dan een mail met foto en een kort verhaaltje naar elise.muller11@gmail.com .

9 opmerkingen:

  1. Heel mooi gedaan en die sneeuw er bij is ook erg leuk.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi annerieke
    wat heb je er een geweldig en sfeervolle kaart van gemaakt! het is genieten om er naar te kijken!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat mijn 'kersthuis' geplaatst is, dank jullie wel!

    Groetjes Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kersthuis heb je gemaakt.hij is beeldschoon.
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtig gemaakt Annerieke, en heel mooi opgelost zo als easelkaart, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw wat heb je dat prachtig gemaakt Annerieke, dat ziet er echt super uit. Een plaatje om naar te kijken. Super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wow...wat mooi gemaakt. een hele tafereeltje zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooi totaalplaatje, super gemaakt hoor.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je een reactie achterlaten, dat zou ik erg leuk vinden!