maandag 24 december 2012

Gelukkig 2013

Voor vandaag zet ik mijn laatste kaart met sketch neer voor dit jaar.
Het is een winterkaart geworden met een Karen Doodles digi.
De bloemen komen van de rose creation nestabilitie.
De tekst staat op de tag achter de digi.
Ik wil jullie ook bedanken voor alle leuke reacties onder dit item iedere week.
Dan weet je tenminste waarvoor je het doet.
En tot slot mijn kerstwens voor jullie allemaal, die zet ik onder de sketch voor jullie neer.
Veel plezier met de sketch en digi.
Groetjes Marianne





12 opmerkingen:

  1. Wauw,wat een schitterende kaart met een mooie sketch,ga hem zeker een keer namaken.Fijne kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele mooie kaart.
    Fijne feestdagen.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi Marianne, wat een schatje weer, ik moet je zeggen dat ik nog nooit met sketches heb gewerkt, ik heb hem nu maar eens opgelagen en ga het in het nieuwe jaar maar eens proberen, bedankt voor de mooie nieuwjaarswens en voor jou ook hele fijne dagen gewenst, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart Marianne, fijne feestdagen en een creatief hobbyjaar in 2013. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtige kaart Marianne, bedankt weer voor de mooie schets, misschien maak ik er volgend jaar wel een mooie kaart mee....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Is weer een hele mooie schets Marianne Heb gister die van vorige week gemaakt zal hem straks op mijn blog zetten En ik wens jullie hele fijne dagen en een vreugdevol nieuwjaar
    Leafs Tietje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterend kaartje Marianne en bedankt weer voor de sketch, wil je bij deze ook even bedanken voor alle schitterende sketches die je maakt voor ons, ik heb ze allemaal opgeslagen, ik vind ze zo fijn om mee te werken. Top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaart Mariane.
    ik wil je meteen fijne feestdagen en een creatief 2013 wensen.
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. bedankt voor de skets en je kaartje is weer prachtig.
    fijne Feestdagen en lieve groetjes Rianne

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je een reactie achterlaten, dat zou ik erg leuk vinden!