woensdag 5 december 2012

Duodag # 5

Goedemorgen bloggers,

Voor de winnaar van de Sinterklaasactie, scroll even naar beneden.
 
Vandaag vieren we hier in Nederland het Sinterklaasfeest.
En dat gaf mij de inspiratie om van deze Duodag Sint-dag te maken.
Het is mannen-dag, dus dat kan ook goed samen.
Elise en ik hebben een leuke Sintkaart gemaakt.
 
Elise
Gebruikte materialen
Bazzill Basics Cardstock
DP Authentique Festive
Hoekstans Sissix
Hoekponsje
Marianne Design mal LR0141
Olba stans Bloem
Martha Stewart randpons
Houten sterretjes Xenos
Splitpennetjes
Plaksteentjes Queen & Co
Lint Intratuin
Rood kant Marianne Design
Sinterklaas afbeelding (kleurplaat verkleind)
Copics 
 
Marjan
Gebruikte materialen
Patroon uit Hobbyjournaal nr 92
3D knipvel van Yvonne Creations
Border stripes stickers van Creamotion
Golfjessticker van een onbekend vel
Tekststicker.
Juteband
Jute touw
 
Ik wens iedereen die vandaag nog Sinterklaas viert veel plezier.
Groetjes, Marjan


12 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaarten hebben jullie gemaakt. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart meidje, waar ken ik die toch van...hihihi.. ziet er weer super uit hoor....

    liefs en hoop dat je een leuke stagedag hebt gehad..

    zie je vanavond dikke tuut, Mam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuke kaarten allebei!!
    Groet van Alexan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg mooi gedaan dames!!!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtige toepasselijke kaartjes dames, die van Marjan had ik al op haar blog gezien en die van Elize is ook erg leuk, gezellig Sinterklaasfeest voor die het vieren, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterende kaarten!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jullie kaarten zijn allebei prachtig dames.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind allebei de kaartjes prachtig.
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke duo opdracht hebben jullie ervan gemaakt.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je een reactie achterlaten, dat zou ik erg leuk vinden!