dinsdag 4 december 2012

Creatiedag

Hallo lieve blog lezeressen,

Een week of 2 geleden hadden we een wel heel mooi project van Stephi, dat herinneren jullie je vast en zeker nog wel. Toen zei ik al dat we nog wel eens wat van haar zouden laten zien. 
Nou vandaag is het al zo ver! Stephi heeft namelijk ook een super geweldige gitaar gemaakt en die wil ze erg graag aan ons laten zien.



Stephi ook dit project is weer helemaal geweldig en er worden vast en zeker ook hierdoor weer mensen geinspireerd.

Heb je nou zelf ook nog een leuke creatie (geen kaart want die mag je naar Elise sturen) die je hier wilt laten zien, dan mag je mij een mailtje sturen (heleen1969@live.nl) en dan zorg ik ervoor dat hij geplaatst gaat worden.
Tot volgende week!

13 opmerkingen:

  1. Wat gaaf gedaan, daar gaan je handen toch van jeuken.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat schitterend gedaan!!! Dikke complimenten.....
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat is dat super gemaakt Stephi, geweldig mooi, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw wat gaaf gedaan.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super werkstuk zeg, prachtig gemaakt hoor.
    groetjes Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  6. deze is echt super gaaf.
    is daar ook een patroon van???
    want heb weleen oom die gek is van gitaar spelen
    en jarig in januari, dat zou een super kaart zijn
    dus als iemand me kan helpen aan het patroon
    of me kan vertellen waar deze te bestellen is????

    Liefs Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow dit is geweldig en ja ook ik heb iemand die gitaar speelt. Zou dit graag proberen . Houd me ook aanbevolen voor de tip.

    Liefs Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow, Stephi, wat een prachtige creatie.
    Schitterend hoor!!!

    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je een reactie achterlaten, dat zou ik erg leuk vinden!