dinsdag 11 december 2012

Creatiedag

Hallo allemaal,

Het is alweer dinsdag en dus weer tijd voor een nieuwe creatiedag. Ik kreeg laatst een mail van Grietje en zij wil graag iets super leuks laten zien. 
Zij heeft namelijk een leuke kado verpakking gemaakt in de vorm van een huisje met 2 kerstboom doosjes. 

Ik denk dat dit echt super leuk zal staan onder de kerstboom! Grietje dank je wel dat je jou prachtige kadoverpakking met ons wil delen.

Heb je nou zelf ook nog een leuke creatie (geen kaart want die mag je naar Elise sturen) die je hier wilt laten zien, dan mag je mij een mailtje sturen (heleen1969@live.nl) en dan zorg ik ervoor dat hij geplaatst gaat worden.

7 opmerkingen:

  1. Wat een super crea Grietje, heel erg mooi, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nou grietje
    echt een compliment voor dit prachtige tafereeltje
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Helemaal super dit, ziet er tiptop uit.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat ziet dit er geweldig uit!! super! die kerstbomen zijn helemaal top gemaakt. knap werk!!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi tafereel heb je hier gemaakt.Top.

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je een reactie achterlaten, dat zou ik erg leuk vinden!