vrijdag 16 augustus 2013

Winnaars # 48


DE WINNAARS!!!




Iedereen heel erg bedankt voor de moeite voor het maken van al die mooie kaarten!
Het was voor sommige een nek aan nek race.
Maar we hebben gekeken wie er zich het beste aan de opdracht heeft gehouden en toen
zijn we aan een 3 top gekomen.

Dit zijn de winnaars.....


__________________________________

De top 3 van uitdaging 48.

1e plaats:  Silvia

 
2e plaats: Janet

3e plaats: Suzan


 
Gefeliciteerd!!! Nemen jullie even contact met me op, dan kunnen
de prijsjes jullie kant uit komen.
Vergeet niet jullie badges mee te nemen die op de blog staat. (rechts op ´t blog)
Voor je prijs te innen, heb je een week, daarna gaat de prijs naar de volgende uitdaging.

Ik hoop dat jullie morgen weer ALLEMAAL gezellig meedoen!!
 
 


6 opmerkingen:

  1. Wat GAAF!! Zie net dat ik gewonnen heb :) Maar wat is het email adres, want ik krijg niets te zien als ik op het envelopje klik. Die van mij is mijnfreubelhoekie@hotmail.nl
    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hartstikke leuk dat ik derde geworden ben, dat had ik echt niet verwacht! Hartstikke leuk,
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dames gefeliciteerd met jullie winnende kaartjes, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd dames!!!

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ben gisteren in mijn blijdschap helemaal vergeten de andere dames te feliciteren...bij deze: jullie ook gefeliciteerd met de top 3!!

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je een reactie achterlaten, dat zou ik erg leuk vinden!