dinsdag 13 augustus 2013

Creatiedag

Hallo lieve allemaal,
Alweer een week van de vakantie voorbij, wat gaat dat toch snel. Misschien is in sommige delen van het land zelfs de vakantie alweer voorbij. Maar het is weer dinsdag en dus weer tijd voor een nieuwe creatiedag. En hier in huis is het vandaag feest want mijn jongste zoon is 11 geworden! 
Deze week heb ik een leuke en toepasselijke creatie van onze Judith, want bij een verjaardag hoort taart!




Geweldig zo'n wat leuk ! Weer een gaaf idee zo'n taart-kaart.

Heb je nou zelf ook een leuke of juist super handige creatie die je graag met anderen wilt delen, stuur mij dan even een mailtje. Dan zorg ik ervoor dat het geplaatst gaat worden.
heleen1969@live.nl

Tot volgende week!

10 opmerkingen:

  1. hoi heleen
    wat een geweldige en leuke kaart en misschien brutaal maar is dit patroon ergens te vinden?
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Sorry hier heb ik geen patroon van. Bedankt voor je complimenten. Groetjes Judith

      Verwijderen
  2. Gefeliciteerd met je zoon, en wat een mooie creatie ☺

    Groetjesss Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldige taartkaart is dit, ziet er superleuk uit.
    nog gefeliciteerd met je zoon.
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wouw wat een geweldige taartkaart
    Liefs anneke

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je een reactie achterlaten, dat zou ik erg leuk vinden!