dinsdag 6 augustus 2013

Creatiedag

Hallo allemaal,

Het is weer dinsdag en dus weer tijd voor een nieuwe creatiedag. En ik heb toch weer iets geweldigs om jullie te laten zien!
Thea van den Bos maakt namelijk wel heel bijzondere projecten en wil ze graag met ons delen.
Deze week laat ik jullie een huis zien. Hij is helemaal 3D en gewoon geweldig om te zien! Nou ja kijk zelf maar.
De zijkant
De andere zijkant.
De achterkant.

....en??? Heb ik teveel gezegd? Dacht het niet! Wat een prachtig huis.
Als ik ooit nog eens miljonair wordt laat ik m'n eigen huis door Thea ontwerpen!

We zullen de komende tijd vast en zeker vaker iets laten zien van Thea. Maar heb je nou zelf ook een leuke of juist super handige creatie die je graag met anderen wilt delen, stuur mij dan even een mailtje. Dan zorg ik ervoor dat het geplaatst gaat worden.
heleen1969@live.nl
Tot volgende week!

11 opmerkingen:

  1. Wouw,
    bedankt voor het delen
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gave creatie, echt een toppertje
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, wat geweldig mooi gemaakt!

    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig huis heeft ze gemaakt. Ook zo mooi van kleur.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw schitterend zeg, dit is geweldig mooi, wat een kunstwerk.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Echt schitterend. En wat een werk, heel mooi.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een werk, en ik kan het weten wat ik heb zo'n poppenhuis met hout gemaakt.
    Hij is erg mooi !

    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. oohh wat ziet dit er gaaf uit ,maar er zal menig knutsel-uurtje in gaan zitten om zoiets mooi's te maken
    groetjes...corry

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je een reactie achterlaten, dat zou ik erg leuk vinden!