zaterdag 17 augustus 2013

Uitdaging # 49



En dan nu onze 49e uitdaging alweer.


Deze uitdaging stopt op 5 sept 19.00u!

(let op deze uitdaging duurt dus 3 weken!)

_______________

De prijzen worden ditmaal gesponsord door:

1e prijs: Scrapparadijs

 

2e prijs:  Hobbyresort

3e prijs:  Joy's scrap and Stamps



Lees eerst heel goed de voorwaarden, voordat je aan een kaart begint!
1. Maak een kaart naar aanleiding van de opdracht en/of sketch .
2. Je bent vrij om te gebruiken wat je wilt, als de sketch maar precies klopt, dus niet gaan spiegelen.
3. Wordt volger van dit blog en laat even een korte reactie achter als je kaart klaar is.
3. Plaats je kaart op deze blog met een directe link naar deze kaart op jou blog.
Dus niet naar je gehele blog!
4. Plaats het logo van "kaartenuitdagingen" op je blog met de link naar deze blog.
(Deze staat rechtsboven in de hoek.)
5. Plaats altijd een Nederlandse tekst erbij! Kaarten met engelse teksten doen niet mee aan de wedtrijd.
6. Je mag je kaart ook met andere uitdagingen combineren.
7. Je mag maar 1x deelnemen per uitdaging.
dus precies aan de sketch houden!!!



**********









OPDRACHT:

Gebruik de onderstaande schets en het thema is bloemen!













___________________________________________________________




Heel veel plezier en succes allemaal!

Groetjes Heleen

14 opmerkingen:

  1. ZE mogen er weer wezen collega's! Het was ook een hele leuke opdracht.
    Lieve groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Soooo wat zijn ze prachtig! Stuk voor stuk! Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zien de voorbeeldkaarten er weer geweldig uit! Liefs, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er idd weer perfect uit dames!
    Lieve groetjes, Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterende voorbeeldkaarten hebben jullie weer gemaakt teammaatjes, ik vind ze stuk voor stuk schitterend.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooie voorbeelden zijn ergemaakt
    mijn kaartje staat erbij hoor
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterende voorbeeldkaarten. Leuke sketch en thema.
    Mijn kaartje staat er ook weer bij.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaarten heeft iedereen weer gemaakt, en een erg leuke skets.

    Groetjes, Anoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een hele mooie schets om een kaart mee te maken, heb mijn bijdrage zojuist 'gelinkt'!

    Vr. gr. Welmoed

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo team, Erg mooie voorbeeldkaarten hebben jullie gemaakt. De schets is erg leuk. Ik heb een kaart ingestuurd. Ik vond het leuk om ermee te werken. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie voorbeeld kaarten. Leuke schets. Ben dol op schetsen. Mijn kaart weer geplaatst.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie voorbeelden dame,s.
    Ik heb mijn kaart ook geplaatst.
    Gr Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke schets dames en mooie voorbeeldkaarten. Ik heb mijn kaart ook geplaatst.
    Groetjes, Ethel

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je een reactie achterlaten, dat zou ik erg leuk vinden!