donderdag 13 juni 2013

Winnaars Creaitie-uitdaging

Allereerst wil ik iedereen heel erg bedanken voor de mooie inzendingen van de creatie-uitdaging.
 
 
Ook wil ik meteen met droevig nieuws aankomen, de creatie-uitdaging stopt vanaf vandaag.
Er zijn steeds te weinig mensen die zich hiervoor opgeven.
Wel wil ik iedereen de kans blijven geven om hun mooie creatie te laten zien op ons blog.
Je kunt als je dat leuk vind je creatie gewoon sturen naar Heleen of naar mij
(zie mailadres bij onze foto's op pagina DT) 
(de winnaars mogen deze award meenemen op hun blog)
 
Dan nu de 3 winnaars:
 
1e creabeja
 
 
2e Renate
 
 
3e Wies
 
 
Van harte gefeliciteerd!
 
 
Groeten Judith
 

6 opmerkingen:

  1. Mooie top 3! Jammer dat het stopt, maar ik kan het begrijpen. We blijven wel mooie dingen maken natuurlijk ;-).

    Groetjes Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte Gefeliciteerd dames met jullie mooie creaties en jammer dat de challenge van de creatie uitdaging stopt.
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. gefeliciteerd met jullie schitterende creaties , jammer dat de creatie uitdaging stopt.
    Liefs anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk om mijn creatie te zien als 1e winnaar!!! Maar wat jammer om te lezen dat het gaat stoppen...

    Groet Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk dat ik de derde plaats heb in de top . De andere dames gefeliciteerd met jullie top 3 plaats. Jammer dat de uitdaging stopt.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je een reactie achterlaten, dat zou ik erg leuk vinden!